Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری الکامپ بیست و ششم ، هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافندغیرعامل نیز در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جلسه هماهنگی که روز دوشنبه 24 آبان ماه با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و سازمان پدافند غیر عامل برگزار شد، مقرر شد  برای هم افزایی و همکاری مشترک و بیشتر ، این دو نمایشگاه به طور همزمان از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با حضور مدیران اجرایی نمایشگاه الکامپ1400 ،  سردار جلالی معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور، مهندس مبارک معاون  امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، بر همسویی زیاد حوزه های تحت پوشش نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه پدافند غیرعامل تاکید شد و به منظور افزایش اثر گذاری بازدیدکنندگان و غرفه داران مقرر شد حداکثر همکاری میان این دو سازمان  صورت گیرد.

 سردار جلالی، معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور، بر این نکته تاکید کرد که امروز مجموعه های بزرگ و حیاتی کشور مانند بانک ها و سازمان های ارایه دهنده ی خدمات اصلی و عمومی و نیز صنایع بزرگ کشور و شرکت های دارای زیرساخت های حساس بیش از پیش در معرض تهدیدات خارجی هستند. 

وی با تاکید بر ایمن سازی، مواجهه و مقابله هوشمندانه با این تهدیدها نیازمند به کارگیری از محصولات ، خدمات متنوع و جدید است که محل ارائه آنها نمایشگاه هایی مانند الکامپ و پدافند غیر عامل است. افزود:

«بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها ، پارک های علم وفناوری ، دانشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های امنیت سایبری می توانند با ارائه محصولات و خدمات خود در این دو‌ نمایشگاه ، از فرصت همزمانی آنها حداکثر استفاده را برده و به تقویت هردوبخش کمک کنند.»

مدیران نمایشگاه الکامپ نیز با معرفی بخش های مختلف این رویداد شامل نمایشگاه و بخش الکام استارز، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام کردند.

گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ و هفتمین  نمایشگاه صنایع بومی پدافندغیر عامل از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دایمی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ضیغمی رییس سازمان توسعه تجارت ایران در دیدار با معاون سازمان توسعه تجارت مالزی با اشاره به توانمندی‌های صادراتی ایران، بیان کرد: تفاهم‌نامه تجارت ترجیحی با اندونزی در مراحل نهایی شدن است و امیدواریم که با مالزی نیز تفاهم‌نامه تعرفه ترجیحی را امضا کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت‌های صادراتی تولیدکنندگان ایرانی، گفت: چگونگی مراودات پولی و بانکی در شرایط تحریم برای ایران اهمیت دارد.

برگزاری نمایشگاه ایران در مالزی

در ادامه جایی شانکه معاون سازمان توسعه تجارت مالزی، ضمن تشکر از میهمان نوازی ایرانیان، گفت: من برای نخستین بار به ایران سفر کردم؛ تعداد قابل توجه بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از این نمایشگاه برای من جالب توجه است.

وی پیشنهاد دایر کردن نمایشگاه‌های مشترک ایران و مالزی را به ضیغمی داد و افزود: من از شما دعوت می‌کنم که به مالزی سفر کنید و علاوه بر بازدید از سازمان توسعه تجارت مالزی، در نمایشگاه حلال MIHAS که در مهر امسال برگزار می‌شود نیز دیدن کنید.

معاون سازمان توسعه و تجارت مالزی، گفت: من مسوول دفاتر سازمان توسعه تجارت مالزی در سایر کشورها هستم و تمایل داریم که در ایران نیز یکی از دفاتر منطقه‌ای خاورمیانه را افتتاح کنیم.

همچنین در این دیدار دو طرف درباره شیوه مراودات پولی و بانکی به توافقاتی دست پیدا کردند. معاون سازمان توسعه تجارت مالزی به همراه هیات مدیره اتاق بازرگانی مالزی از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ دیدن کردند.

کد خبر 6093247 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت