Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز در حالی که فوتبال ایران مانند بسیاری از بخش‌های دیگر از لحاظ اقتصادی روزهای سختی را سپری می کند و باشگاه های پرطرفدار نیز از لحاظ اقتصادی و مالی در تنگنای خاصی قرار دارند اما امسال با حضور مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال روزنه ای از امید برای این باشگاه در خصوص حل مشکلات مالی ایجاد شده این در حالی است که به گفته برخی از اعضای نزدیک به این باشگاه تا به امروز تمام وعده ها و صحبتهای مدیر عامل آبی ها بیشتر شبیه شوآف بوده و خبری از پول تا اینجای کار از زمان مدیریت آجرلو در باشگاه استقلال نبوده است، این در حالی است که عده‌ای اعتقاد دارند پرداختی‌های باشگاه به بازیکنان از بابت مطالبات فصل جاری و همچنین پاداش هایی که به آنها داده شده است از بابت فروش مهدی قائدی و رضایتنامه این بازیکن محسوب شده و مبلغی از کارگزار باشگاه استقلال هنوز به این تیم تزریق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 البته قرار است ۱۵۰ میلیارد تومان از بابت تبلیغات محیطی به استقلال برسد که با سپری شدن چهار هفته از مسابقات و مخالفت سازمان لیگ هنوز اتفاقی در این خصوص نیافتاده و باید همچنان درباره تحقق این امر صبر کرد. با این حال یکی از مدیران میانی باشگاه استقلال در این خصوص تاکید کرده که کارگزار باشگاه چیزی حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان در یکی دو ماه اخیر به باشگاه تزریق مالی داشته و این در حالی است که پاداش بازیکنان استقلال نیز از همین محل پرداخت شده است. بنابراین اخباری که مبنی بر عدم پرداختی کارگزار به باشگاه می شود واقعیت نداشته و در ادامه قرار است طبق قرارداد واریزی های بیشتری از سوی کارگزار برای باشگاه‌ها صورت بگیرد، همه اینها در حالی است که به نظر می‌رسد شفاف‌سازی حلقه مفقوده باشگاه استقلال در برهه زمانی فعلی بوده و اگر این باشگاه می‌خواهد با شایعه سازان مقابله کند باید در خصوص مباحث مالی شفاف سازی را سرلوحه قرار دهد.

هومن جعفری کد خبر: 1118617 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است

به گزارش “ورزش سه”، نعیم حمیدی بعد از شکست استقلال ملاثانی مقابل سپاهان در جام حذفی بیان کرد: به نوبه خودم تشکر می‌کنم از تصمیم قاطع استاندار محترم و معاون محترم ایشاخ و همه اعضای عزیز شورای ورزش و تامین استان که به شکلی مشکل میزبانی استقلال ملاثانی را حل کردند. ممنونیم از باشگاه محترم فولاد خوزستان، جناب آقای رضاییان و جناب آقای ابراهیمی که انصافاً در خصوص میزبانی به نحو شایسته همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

او ادامه داد: بچه‌ها واقعاً تمام توان خود را گذاشتند؛ کادر فنی و به خصوص آقای اکبرپور و بچه‌های خودمان انصافاً با تمام وجود فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند. خب فوتبال است و هزار تا اتفاق؛ متاسفانه نشد بیشتر از این دل مردم رو شاد بکنیم.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره استعفای سیاوش اکبرپور در نشست خبری بیان کرد: در هر خانواده‌ای و در هر باشگاهی از این مسائل هست؛ ممکن است یکسری مسائل پیش آمده که باعث آزردگی خاطر سرمربی شده است. من این را درک می‌کنم و حق را به آقای اکبرپور می‌دهم، ولی من با آقای اکبرپور بعد از مصاحبه صحبت کردم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و ایشان چون استقلالی است، به قول و وعده ای که اول نیم فصل به ما داده بودند، پایبند باشند. ما دست برادری با همدیگر داده بودیم که تا آخر پایان لیگ با همدیگر باشیم.

حمیدی افزود: درست است سیاوش ناراحت بود که البته حق با ایشون است، ولی انشاالله مشکلی پیش نیاید. و تا آخر فصل در کنار تیم ما خواهند بود. این مسائل در هر خانواده ای و در هر مجموعه پیش می‌آید. امیدواریم بعد از استراحتی که می‌کنند، انشاالله این دلخوری از دلش خارج شود و به کار فنی اش تا پایان فصل در این باشگاه ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند