Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تأکید کرد، اختلاف ایجادشده بین سرمربی تیم ملی و حافظ قشقایی در حال رفع است و او به تیم ملی بازخواهد گشت. - اخبار ورزشی -

داود باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اختلاف موجود بین حافظ قشقایی مدعی سبک وزن و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری و عدم حضور این وزنه‌بردار در اردوی تیم ملی اظهار داشت: این موضوعی بود که پیش از آسیایی پیش آمد اما حالا در حال رفع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قشقایی یکی از سرمایه‌های سبک وزن ماست و خوب هم دارد کار می‌کند. ان شاءالله برای مسابقاتِ بعد از جهانی مشکلاتش حل و به اردو اضافه می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های فدراسیون وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های آسیایی 2022 تصریح کرد: در دیدار با وزیر، برنامه‌های‌مان را به صورت مفصل درباره بازی‌های آسیایی توضیح دادیم. از قبل هم برنامه‌ریزی انجام شده بود. بالاخره یک بخشی از همین بچه‌ها که در اردو هستند، روند آماده‌سازی برای مسابقات را طی می‌کنند.

مسیر مشخص سهراب مرادی و کیانوش رستمی برای رسیدن به بازی‌های آسیایی

 

باقری در پاسخ به این پرسش که آیا بازی‌های آسیایی در رشته وزنه‌برداری نیز در اوزان المپیکی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: گفته بودند وزن‌های المپیک، البته اگر تغییرش ندهند. اتفاقاً در نشست قطر که در مورد اساسنامه فدراسیون جهانی برگزار شد و در آن شرکت کردیم، در این مورد از محمد جلود سؤال کردم که او توضیح داد شکرالله از ازبکستان نماینده فدراسیون جهانی در نشست هماهنگی بازی‌های آسیایی بوده است. پیشنهاد فدراسیون جهانی چیز دیگری بوده است، اما در این نشست تصویب شده بود که مسابقات در وزن‌های المپیکی برگزار شود.

به گزارش تسنیم، تیم ملی وزنه‌برداری اکنون خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2021 آماده می‌کند که 16 تا 26 آذر ماه در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد. به همین منظور سومین و آخرین مرحله از اردوی تیم ملی از فردا (24 آبان) با حضور 12 وزنه‌بردار دعوت شده در تهران آغاز خواهد شد و تا روز اعزام ادامه دارد.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، مرتضی بیگلری، محمد زارعی، رضا دهدار، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی، علیرضا یوسفی، علیرضا سلیمانی، امیر حقوقی، امیر عزیزی و آیت شریفی وزنه‌برداران دعوت شده به آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری ایران وزنه برداری وزنه برداری ایران وزنه برداری بازی های آسیایی وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال

به گزارش ورزش‌ سه، فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس‌ رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم‌ نویدکیا توانسته به روزهای اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد.  نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند.  

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود،  تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روزهای تیم‌ نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳