Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منصور ستوده مدیرعامل آب منطقه‌ای استان همدان گفت: در راستای مطالعه و اجرای طرح‌های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان همدان، نیمه نخست امسال تعداد ۶۰ حلقه چاه مسدود شد.

او  با اشاره به اجرای طرح‌های این شرکت در راستای سند راهبردی سه ساله استان و شش ماهه نخست امسال در باره وضعیت دو شهرستان همدان و فامنین گفت: در این راستا طرح آبرسانی به شهر همدان در پیش گرفته شده، که عملیات پیش‌بینی شده در سال جاری شامل تکمیل و بهره‌برداری از طرح اضطراری انتقال آب به شهر همدان به میزان ۲۵۰ لیتر در ثانیه و تکمیل و بهره‌برداری از مخازن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان همدان افزود: در این طرح از ۱۵۰ هزار مترمکعب مخازن افزون بر ۱۰۰ هزار مترمکعب انجام و صددرصد تعهد مربوط به اجرای این طرح در سال جاری اجرا شده است.

ستوده گفت: در این راستا کنتور‌های هوشمند نصب و چاه‌های فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شده‌اند که درصد تحقق تعهد در این راستا در طول شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ به ترتیب برابر ۸۶ و ۱۰۰ درصد است.

او با ارزیابی پیشرفت خوب طرح‌های شرکت آب منطقه‌ای همدان، گفت: مطالعه انتقال پساب تصفیه خانه همدان به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد یکی از طرح‌های تعریف شده بود که این طرح در سال ۱۳۹۹ به اتمام رسیده است.

مدیرعام آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به مطالعه و اجرای طرح‌های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شهرستان فامنین افزود: امسال، تعداد پنج حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود، ۲۶ کنتور هوشمند نصب و تعداد ۲۵ حلقه چاه فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شده‌اند که در این راستا نیز ۱۰۰ درصد تعهد شش ماهه شرکت آب و منطقه‌ای همدان محقق شده است.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای چاه غیر مجاز آب منطقه ای حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست

نیمه اول دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که نیمه اول این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه