Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح اللهی صبح امروز در حاشیه بازدید از شهر لافت بیان داشت:  با توجه به جمعیت لافت و تراکم شهری، تجهیزات خدماتی نیازمند اصلاحاتی است که باید با توجه به موقعیت این شهر در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه ضمن بازدید از بام زیبای شهر لافت عنوان داشت: شهر لافت یک ظرفیت بی نظیر است که با همکاری مسوولان و بزرگان این شهر می تواند به یک جاذبه ارزشمند توریستی و گردشگری برای مردم کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراث تاریخی لافت سند قدمت فرهنگ جزیره

فتح اللهی در بازدید از سایر بناهای تاریخی شهر لافت بر اهمیت حفظ و احیای میراث تاریخی شهر لافت و تاثیر آن بر  جذب گردشگر و توسعه این صنعت در جزیره تاکید کرد.

وی همچنین ضمن بازدید از چاه‌های تلا که به همت جوانان شهر لافت در حال احیاست اذعان داشت: این چاه ها یادگاری از گذشتگان جزیره و سند قدمت فرهنگی لافت است.

فتح اللهی، کمپ پارک ساحلی شهر لافت را ظرفیتی با ارزش برای جذب گردشگر خواند و افزود: بازسازی و احیای این کمپ پارک به اشتغال  و درآمدزایی شهروندان لافتی کمک می کند.

 شهر تاریخی لافت در شمال‌غربی جزیره قشم با آثار تاریخی متعدد، به‌عنوان یکی از مناطق برتر گردشگری ایران شناخته می‌شود و سالانه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. چاه‌های تلا، گورستان لافت کهنه، قلعه پرتغالی‌ها و... برخی از جاذبه‌های این شهر زیبا به حساب می آیند.

 چاه‌های تِلا به تعداد ۳۶۶ حلقه درگذشته‌های دور، تأمین‌کننده آب مردم در روستای لافت بوده و قلعه لافت(نادری) این شهر قدمتی مربوط به دوران صفویه دارد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قشم سازمان منطقه آزاد قشم شهر لافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت این سازمان، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند خدمت دیگری را در حوزه درمان و سلامت جامعه اروندنشین صورت داد.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار، سازمان منطقه آزاد اروند اقداماتی را در راستای مرتفع ساختن نیاز جامعه هدف صورت داد.

مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر همین اساس و با همفکری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.
موسوی یادآور شد: این دستگاه امروز با حضور کارشناسان معاونت‌های فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران