Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - در برپایی نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌های پتروشیمی ۲۵۰ شرکت بومی استان بوشهر در قالب ۱۸ گروه توانمندی خود را به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه عسلویه در تأمین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت‌‌های پتروشیمی در عسلویه راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه حدود 250 شرکت بومی استان بوشهر در قالب 18 گروه کالایی شامل لوازم مصرفی عمومی تصفیه آب و فاضلاب تأسیسات، مصالح، موادغذایی، پوشاک و البسه، لباس کار و تجهیزات ایمنی، تجهیزات پزشکی، لوازم‌التحریر، لوازم برقی و الکترونیکی، مواد شوینده و ضدعفونی، محصولات سلولزی، تجهیزات اداری و کامپیوتری، ظروف یک بار مصرف، ‌تجهیزات ترافیکی، آتش‌نشانی، ابزارآلات عمومی و ابزار و اقلام بسته‌بندی ارائه کرده‌اند.

در این نمایشگاه که تا 26 آبان ماه در مجموعه فرهنگی و ورزشی خلیج نایبند عسلویه برگزار شده محصولات و خدمات عمومی و تخصصی مورد نیاز شرکت‌های پتروشیمی منطقه به‌منظور تأمین از طریق واحدهای صنعتی و خدماتی فعال ارائه شده است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با بیان اینکه مجموعه اقدامات شرکت پتروشیمی در حوزه مسئولیت اجتماعی قابل دفاع است اظهار داشت: در این سال‌ها اتفاقات بزرگی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی رقم خورده که صنعت پتروشیمی در این حوزه قطعاً نمره قبولی گرفته است. ‏

نمایشگاه تولیدات حوزه نفت‌وگاز شرکت‌های ایرانی در عسلویه افتتاح شدشورای پتروشیمی پارس جنوبی 100 میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های استان بوشهر پرداخت می‌کند + فیلم43 میلیارد تومان از سوی شورای راهبردی پتروشیمی پارس جنوبی در استان بوشهر سرمایه‌گذاری شد

جعفر ربیعی با بیان اینکه انجام مسئولیت‌های اجتماعی سبب برکت برای این صنعت و خدمتی است که باید به مردم بومی و محلی و به‌ویژه همسایگان پتروشیمی‌ها ارائه شود تأکید کرد: با اجرا برنامه‌های مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های خانواده آموزش و پرورش، ورزش، بهداشت و درمان و اشتغال و حمایت از زندانیان به دنبال خدمتی ماندگار و گذاشتن یک یادگاری نیک از خود در منطقه هستیم. ‏

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، نیز خواستار ایجاد میز مشترک سرمایه‌گذاری، تأمین کالا و دریافت خدمات صنایع پتروشیمی از شرکت بومی و محلی و همچنین افزایش سپرده‌گذاری پتروشیمی‌ها در بانک‌های توسعه‌ای استان بوشهر شد. ‏

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر شرکت بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی فداکار، درحاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و غرفه توانمندی‌های صادراتی استان کرمان گفت: این نمایشگاه فرصتی شده که استان‌ها بتوانند بخشی از محصولات خود را در قالب زنجیره ارزش افزوده ارائه کنند و استان کرمان نیز در کنار سایر استان‌ها، در پنج زنجیره گیاهان دارویی، فرش، خرما، پسته و صنایع مس شرکت کرده است.

وی، با بیان اینکه مس کرمان، مجموعه موثر شناخته شده برای کشور و دنیا است، گفت: بخشی از زنجیره در داخل استان کرمان وجود دارد که دراین نمایشگاه معرفی شده و بازدیدکنندگان این محصولات را می‌بینند و استفاده می‌کنند.

فداکار، افزود: گل محمدی از محصولاتی است که در استان کرمان رونق گرفته و درکنار آن شرکت‌هایی برای تولید اسانس و استفاده‌های دارویی از آن بهره می‌برند.

استاندار کرمان ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، فرصت خوبی برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری هم هست.

فداکار، با بیان اینکه شرکت‌های معدنی بزرگی در استان کرمان هستند که در حوزه پایین دست آنها سرمایه‌گذاری‌های فراوانی قابل اجراست افزود: اینها یک ظرفیت فوق‌العاده برای استان هستند که هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم ارزش افزوده‌ای در کنار آنها شکل می‌گیرد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران اکسپو ۲۰۲۴، ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد خبر 6092285

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴