Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا گوهری» روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوها در سه مرحله از ۲۸ آبان ماه جاری با حضور تمامی ورزشکاران و کوهنوردان مربوطه به صورت کامل و اجباری برگزار می شود.

به گفته وی، براساس برنامه ریزی انجام شده، نخستین مرحله این اردو ۲۸ آبان ماه در قابل صعود به قله الوند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری افزود: مرحله دوم اردو نیز پنجم آذرماه در مسیر خط الراس اردک - مردک به پیست اسکی تاریک دره برگزار می‌شود ضمن اینکه اردونشینان باید ۱۸ و ۱۹ آذرماه در آخرین اردو که با عنوان صعود به منطقه کلاغ لانه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

رییس هیات کوهنوردی استان همدان با تاکید بر اینکه همراه داشتن وسایل کامل زمستانی و استاندارد در تمامی مراحل این دوره از اردو الزامی است، گفت: اردوهای هیمالیانوردی بر اساس برنامه فدراسیون در ۲ مرحله استانی و منطقه‌ای و در راستای برگزاری کمپ آموزشی و توانمندسازی هیمالیانوردی (علم کوه، زمستان-۱۴۰۰) و نیز شناسایی نفرات منتخب برای حضور در این کمپ در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

به گفته وی، مرحله اول اردوهای استانی با نظارت کمیته هیمالیانوردی فدراسیون و از طریق کمیته هیمالیانوردی هیات‌های استانی در سطح استان برنامه‌ریزی و اجرا می شود و کوهنوردان منتخب هر استان به اردوهای منطقه‌ای راه خواهند یافت.

گوهری اظهار داشت: در نهایت پس از برگزاری اردوهای منطقه‌ای و بررسی عملکرد کوهنوردان شرکت کننده در این اردوها، نفرات منتخب برای حضور در کمپ آموزشی معرفی و دعوت خواهند شد.

وی افزود: داشتن ۱۸ تا ۲۹ سال تمام و همچنین احکام کارآموزی کوهپیمایی، برف و سنگنوردی، استفاده از تجهیزات کامل کوهنوردی دارای استانداردهای اتحادیه جهانی UIAA، گواهی صحت و سلامت، رونوشت کارت بیمه ورزشی و کارت ملی دارای اعتبار و عضویت در یکی از باشگاه‌های کوهنوردی کشور شرایط لازم برای حضور در این اردوها است.

همدان از قطب‌های اصلی کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور است.

برچسب‌ها همدان الوند فدراسیون کوه نوردی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان الوند فدراسیون کوه نوردی همدان الوند فدراسیون کوه نوردی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین