Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از خانه ملت، مجید چگینی درباره وضعیت تامین سوخت مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی در فصل سرما، گفت: تمام تلاش خود را برای تامین گاز مورد نیاز صنایع در فصل سرما به کار می‌بریم زیرا به اهمیت تولید واقف هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از مردم ایران دعوت کرد که با کاهش مصرف به دولت و شرکت ملی گاز در تامین گاز پایدار صنایع کمک کنند و افزود: هرچند برای مدیریت گاز صنایع در اوج سرما نیز برنامه‌ریزی شده اما اگر برودت هوا شدت یافته و مصارف افزایش یابد باید اولویت‌های درنظر گرفته شده اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگینی با بیان اینکه تاکنون برنامه‌ای برای محدود کردن گاز صنایع نداریم، ادامه داد: تلاش می‌شود که محدودیتی ایجاد نشود اما طبیعی است که به طور مثال صنایع سیمان که می‌توانند از سوخت دوم استفاده کنند، در این زمان از مازوت استفاده کنند و ما گاز آنها را مقداری محدود ‌کنیم.

وی تصریح کرد: در قراردادهایی که با صنایع داریم، تامین گاز در ۸ ماه ابتدایی سال تضمین شده، اما در ۴ ماه دوم صنایعی که می‌توانند، باید از سوخت دوم استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: با این وجود تلاش می‌شود که در صورت امکان گاز صنایع تامین شود اما اگر شرایطی ایجاد شود که از نظر گاز با محدودیت روبرو شویم این واحدها باید از سوخت دوم استفاده کنند.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران مازوت سیمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران مازوت سیمان شرکت ملی گاز ایران مازوت سیمان استفاده کنند شرکت ملی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین

مسعود آرامیده معاون تعاون روستایی استان قزوین با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۲۷۸ تن آرد روستایی در بین روستائیان استان توزیع شده است، گفت: توزیع آرد در سال گذشته نسبت به سال‌های قبل رشد چشمگیری داشته است و عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در تامین و توزیع آرد به روستا‌های قزوین هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: آرد یکی از نیاز‌های ضروری و از مایحتاج روزانه مردم برای تامین غذا است، از این رو در این زمینه فعالیت‌ها به صورت دقیق و منظم رصد می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها، شبکه تعاون روستایی می‌تواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور به ویژه در جوامع روستایی ایفا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد