Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@12:00:46 GMT

شهرآورد تمام گیلانی برای هفته ششم لیگ دسته یک کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۹۰۷۲

شهرآورد تمام گیلانی برای هفته ششم لیگ دسته یک کشور

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان از عصر روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه آغاز می شود که تیمهای هم استانی ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا ، یکی از بازی‌های حساس این هفته را برگزار  خواهند کرد.

این مسابقه، به میزبانی تیم شهرداری بندرآستارا و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت این شهر، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد تا دربی گیلان در لیگ دسته اول کشور، همانند سایر بازی‌های خانگی این ۲ تیم در رشت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز، اسامی قضاوت کنندگان هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول کشور اعلام شد که طبق این اعلام ، شهاب محمدی به عنوان داور دربی گیلان در لیگ دسته اول انتخاب شد تا بازی تیمهای شهرداری آستارا و ملوان انزلی را قضاوت کند.

 همچنین اسماعیل احمدی و عباس شیرزادی به عنوان کمک داور در دربی گیلان حضور خواهند یافت، مرتضی عابدی به عنوان داور چهارم و مرتضی کریمی نیز، به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیمهای شهرداری آستارا و ملوان انزلی حضور می‌یابند.

تا پایان هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ملوان انزلی با کسب ۱۱ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی و تیم شهرداری بندرآستارا نیز با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند که تیم های ملوان و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان