Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – پیمان فخری،  سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در نشست خبری کمیته ملی المپیک که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: با مصوبه هیئت اجرایی، به عنوان سرپرست کاروان ایران انتخاب شدم و امیدوارم بتوانم با همکاری فدراسیون‌ها در ابن عرصه موفق باشم. به عنوان یک فرد ورزشی امیدوارم بتوانیم ورزشکاران بیشتری به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی‌های آسیایی به دنبال ارتقای جایگاه ورزش ایران هستیم. سعی می‌کنبم از تولیدات داخلی برای این رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: بانوان ایران برای اولین بار در المپیک توکیو در همان مرحله اول حذف نشدند که این موضوع نشان دهنده پیشرفت ورزش بانوان است. تخمین زده می‌شود ۱۰ هزار ورزشکار در بازی‌های آسیایی شرکت خواهند کرد. در حال رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی هستیم تا بهترین مسیر برای سفر به چین را انتخاب کنیم.

فخری خاطرنشان کرد: رشته‌های ورزشی عازم به بازی‌های آسیایی هانگژو را در ۳ سطح تقسیم‌بندی کرده‌ایم که شامل رشته‌های قطعی کسب مدال، رشته‌های شانس کسب مدال و عدم شانس در گرفتن مدال است. بیشتر بخوانید: صالحی امیری: المپیک را با بحران آغاز کردیم و با بحران به پایان رساندیم/ برای المپیک توکیو ۱۱۲ میلیارد تومان هزینه کردیم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک پیمان فخری بازی های آسیایی 2022 بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان