Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوریه در آخرین مسابقه برابر عراق به نتیجه تساوی رسید تا از دور رفت مسابقات تنها دو امتیاز روی دو تساوی مقابل عراق و امارات اندوخته باشد. آن‌ها سه شکست نیز برابر ایران، لبنان و کره‌جنوبی تجربه کردند که البته همگی با یک اختلاف گل و در بازی نزدیک بودند.

در این شرایط و در حالی که گفته می‌شد نزار محروس که خود بعد از مسابقات مقدماتی جانشین نبیل معلول سرمربی تونسی شده، به احتمال زیاد این شغل را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی پوش و مربی سابق فوتبال سوریه که جزو نام‌های شناخته شده این کشور به شمار می‌آید در حال حاضر موقعیت لرزانی روی نیمکت دارد و ممکن است در دور برگشت مسابقات فرد دیگری را به جای خود ببیند.

ما خبری جالب در این باره حکایت از این دارد که فدراسیون فوتبال سوریه از طریق یک رابط با علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی تماس گرفته تا وی را به استخدام در بیاورد و هدایت تیم ملی این کشور را به دایی واگذار کند.

این مذاکرات پس از شکست سوریه مقابل لبنان آغاز شده، اما باتوجه به اینکه دایی این شرط را گذاشته بوده که اگر اتفاقی قرار است رخ بدهد بعد از بازی مقابل ایران باشد، ادامه مذاکرات به آینده موکول شده و ممکن است با کسب نتیجه‌ای که مدنظر ماست، دور تازه مذاکرات بین طرفین آغاز شود.

جالب است بدانید که کشور سوریه قبلا نیز از مربیان ایرانی بهره برده و جلال طالبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ در مدتی کوتاه هدایت تیم ملی فوتبال سوریه را برعهده داشته است. او پس از جام ملت‌های آسیا لبنان ۲۰۰۰ کمتر از یک سال این سمت را پذیرفت و البته دوره ناموفقی در آنجا داشت.

آخرین تجربه علی دایی به کار در تیم سایپا برمی‌گردد که تیم او موفق شد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کند، اما پس از آن به دلایلی دایی از فوتبال ایران کنار رفت. در ادامه صحبت‌هایی مبنی بر حضور او در تیم ب اورتون به عنوان مربی وجود داشت که به نتیجه رسید. دایی سابقه یک قهرمانی لیگ برتر و دو جام حذفی را هم دارد.

باید دید که این تماس‌ها و مذاکرات به چه سرانجامی خواهند رسید.

ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی دایی تیم ملی سوریه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی درباره تهدیدهای مداوم مقامات رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه گفت حمله به رفح تنها به جنایت علیه غیرنظامیان منجر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «محمد الهندی» در گفت‌وگو با «العربی الجدید» درباره مذاکرات آتش‌بس اعلام کرد: در عمل مذاکرات به حالت تعلیق درآمده است، اما از آنجایی که مذاکرات برای بازگرداندن اسرا از غزه مورد نیاز آمریکا و کابینه رژیم اشغالگر است، انتظار می‌رود که از سر گرفته شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره موضع مقاومت درباره پیشنهاد جدید آمریکا گفت: پیشنهاد آمریکا بر این اساس مطرح شد تا شکاف میان پیشنهاد مقاومت و پیشنهاد دشمن را پر کند، پس نسخه «بدتر» پیشنهاد رژیم اشغالگر با عبارت‌ها و تبلیغات «گمراه‌کننده» است و مقاومت با تاکید بر موضع خود به این پیشنهاد پاسخ داد.

الهندی ادامه داد: پیشنهادی که اخیرا به نام میانجی‌ها تبلیغ شد، یک پیشنهاد کاملا آمریکایی است و بنابراین کاملا تابع خواسته اسرائیل است و مقاومت نیز به آن پاسخ داد و جنبش جهاد اسلامی موضع جداگانه‌ای ندارد و حماس مجاز است در این زمینه به نام مقاومت مذاکره کند.

وی افزود: آنچه کابینه رژیم اشغالگر و بنیامین نتانیاهو (نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی) درباره مانع‌تراشی مقاومت ادعا می‌کنند، دروغی برای به تعویق انداختن و طفره رفتن از انجام معامله است. طرفی که مدام در حال عقب‌نشینی و مانع‌تراشی است، نتانیاهو است.

وی درباره تهدیدهای صهیونیست‌ها برای حمله به رفح نیز تاکید کرد: تهاجم به رفح به عنوان تصویری از پیروزی و دستیابی به هدف «درهم شکستن مقاومت» در رسانه‌ها تبلیغ می‌شود، اما در واقع مانند حمله به خان‌یونس، شمال یا مرکز نوار غزه خواهد بود و سپس ما به همان نقطه قبل از تهاجم باز می‌گردیم و این در حالی است که رژیم اشغالگر چیزی جز جنایت علیه غیرنظامیان به دست نیاورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد