Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارسال نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، دستورالعمل اجرایی دهمین جشنواره ملی رویش را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، غلامرضا غفاری در این نامه با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی در حیات و سرزندگی محیط‌های دانشگاهی، تأکید کرده است: جشنواره ملی رویش به عنوان برون داد این فعالیت‌ها می‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه کارآمد ایفا نموده و بستر مناسبی را به منظور ارزیابی این فعالیت‌ها فراهم نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در بخش دیگری از این نامه آورده است: برپایی این رویداد در سطح دانشگاه می‌تواند در تحکیم پیوند دانشجویان با دانشگاه به ویژه در شرایط ناشی از شیوع کرونا و عدم امکان آموزش حضوری دانشجویان مؤثر باشد.


در این نامه همچنین بر برپایی مرحله دانشگاهی جشنواره رویش در دانشگاه‌ها به منظور تحکیم پیوند دانشجویان فعال در کانون‌های فرهنگی با دانشگاه تأکید شده است.


بر اساس این دستورالعمل، مهلت برگزاری مرحله دانشگاهی تا اول اسفند ماه سال جاری عنوان شده است.


گفتنی است: دهمین جشنواره رویش در دو مرحله دانشگاهی و ملی و نیز در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود.


بخش رقابتی این جشنواره شامل: کانون‌های برگزیده، آثار فردی و گروهی، ایده‌های برگزیده کانونی بوده و بخش غیررقابتی این جشنواره شامل کارگاه‌های و نشست‌های کانونی و نمایشگاه مجازی دستاورد‌های کانونی می‌باشد.


بخش مسؤلیت اجتماعی (جایزه جهادگر آسمانی حسین علی مرادی) به صورت فردی و گروهی به عنوان بخش ویژه این جشنواره به شمار می‌رود.


همچنین بخش استعداد‌های کانونی برای اولین بار در جشنواره ملی رویش و ویژه نو دانشجویان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دهمین جشنواره رویش معاون فرهنگی وزارت علوم غلامرضا غفاری دستور العمل اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.
سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰