Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان گفت: براساس سیاست های محوری دولت سیزدهم و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «رونق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، حمایت از واحدهای تولیدی برای رفع موانع موجود در مسیر رشد و توسعه اقتصادی مهم ترین ماموریت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در چهل و چهارمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، افزود: برهمین اساس «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» از مهم‌ترین کارگروه ها در دولت و به تبع آن در استان است که باید مصوبات آن با جدیت پیگیری و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با تاکید بر لزوم حضور اثربخش و مستمر مدیران کل دستگاه های اجرایی در ستاد تسهیل استان همدان، اظهار داشت: در شرایط فعلی تنها با حمایت از واحدهای تولیدی می‌توان زمینه برای تحقق سیاست های دولت و شعار سال برای رونق تولید و رشد اقتصادی را فراهم کرد که در این ارتباط ستاد تسهیل ظرفیت مناسب برای فراهم کردن بستر حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان را دارد.

استاندار همدان با تاکید بر ضرورت تسریع در روند انجام کارها برای مانع زادیی از مسیر فعالیت موثر واحدهای تولیدی، گفت: ایجاد هر گونه وقفه و یا کوتاهی در مسیر انجام کارها به طور قطع موجب ضرر و زیان تولید کنندگان و واحدهای تولیدی در سطح استان خواهد شد.

قاسمی فرزاد با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تسهیل فرآیند فعالیت واحدهای تولیدی استان همدان، افزود: در همین ارتباط مقرر شد شرکت های آب منطقه ای و برق استان در خصوص تقسیط هزینه انشعاب برق و آب واحدهای تولیدی جدید با سرمایه گذاران بخش خصوصی نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی مهم‌ترین ماموریت مدیران اجرایی در استان است، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی برای فراهم کردن بستر رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش برنا در این جلسه مسایل و مشکلات طرح های تولیدی کشتارگاه شرکت پارس تجارت کشاورزان اسدآباد، شهرک گلخانه‌ای کبودرآهنگ و مهان کاغذ تویسرکان و همچنین ذخیره سوخت واحدهای تولیدی استان نیز بررسی و تصمیمات مناسب برای رفع این مسایل(حوزه آب، برق و سوخت) اتخاذ شد.

در ادامه این جلسه ۱۰ تصمیم برای تسهیل فعالیت و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان به عنوان مصوبات ستاد اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان استاندار همدان علیرضا قاسمی فرزاد حمایت از واحدهای تولیدی استان همدان رفع موانع ستاد تسهیل مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس