Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@20:04:55 GMT

درخشش «تی تی» در جشنواره ویتره فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۹۶۳۹

درخشش «تی تی» در جشنواره ویتره فرانسه

الناز شاکردوست، بازیگر سینمای ایران، در صفحه شخصی خود از موفقیت فیلم سینمایی «تی تی» در جشنواره ویتره فرانسه خبر داده است.

به گزارش ایمنا، الناز شاکردوست با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است: «تی تی برنده بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از ویتره فرانسه»

فیلم «تی تی» به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده که در بخش مسابقه فستیوال فرانسوی «تصاویر نو پارسی» حضور داشت، شب گذشته جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران این فستیوال را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فستیوال که وجه تسمیه آن رمان «نامه های پارسی» شارل مونتسکیو، فیلسوف دوران روشنگری است، از ده تا چهارده نوامبر ٢٠٢١ در شهر ویتره فرانسه برگزار شد. رئیس هیأت داوران این فستیوال را که با هدف نمایش فیلم‌های سینمایی داستانی، مستند و فیلم‌های کوتاه از تمامی کشورهای فارسی زبان برگزار شد، خانم انیس دو ویکتور بر عهده داشت.

فستیوال تصاویر نو پارسی در کنار نمایش فیلم‌های بخش مسابقه، دو بخش ویژه را به مرور آثار عباس کیارستمی و یک بخش دیگر را به ژان کلود کریر، فیلمنامه نویس فقید فرانسه اختصاص داده بود. همچنین فیلم سینمایی «تی تی» به نویسندگی ارسلان امیری و آیدا پناهنده، با بازی الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا، از پانزده تا بیست و دو نوامبر در بخش سینمای جهان هشتمین دوره فستیوال بین المللی فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق نیز به نمایش در خواهد آمد.

کد خبر 535735

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم جشنواره بازیگران زن بازیگر مرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ویتره فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • (ویدئو) آتش المپیک؛ نمایش پهپادها در آسمان فرانسه
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • شعر و ادب پارسی دومین زبان جهان اسلام است