Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسنیا داویدووا، مادر اهل سن پترزبورگ که قبلا به عنوان مدل در میلان کار می کرد. اکنون در مسابقه زیباترین زنان جهان مقام اول را بدست اورد.

به گزارش اسپوتنیک، یک خانم اهل سن پترزبورگ با نام کسنیا داویدووا (Ksenia Davydova) برنده مسابقه بین المللی زیبایی Mrs. Top Of The WORLD 2021 در لتونی شد و زیباترین زن متاهل جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل وضعیت ناپایدار اپیدمیولوژیک کرونا و بسته بودن مرزها، وی در مسابقه آنلاین شرکت کرد.

این خانم 29 ساله که در رشته روابط عمومی درس خوانده است، سه فرزند را بزرگ می کند - آلیس هشت ساله، فلیکس چهار ساله و الیشای دو ساله. همچنین، او در فعالیت ها و زندگی اجتماعی فعالیت زیادی دارد - او یک پروژه خیریه برای کمک به خانواده هایی با فرزندانی که در شرایط دشوار زندگی قرار می گیرند را سازماندهی می کند.

علاوه بر این، خانم داویدوا سفیر پروژه ایجاد "محیط شهری راحت" برای بهبود سن پترزبورگ است. در اوقات فراغت، وی ترجیح می دهد اشپزی کند.

وی در مصاحبه ای پس از پیروزی در این مسابقه گفت: به لطف برنده شدن در مسابقه، می توانم نماینده روسیه در پروژه های زیست محیطی و خیریه در سطح بین المللی باشم. این هدف اصلی شرکت من بود. در عین حال، می خواهم نشان دهم که یک زن می تواند در بسیاری از زمینه های زندگی فردی چندوجهی و هماهنگ باشد.

وی می گوید که آماده شدن برای یک مسابقه آنلاین دشوارتر از زیبا نشان دادن خود روی صحنه بود. داویدوا رقبای اصلی خود را سایر زنان روسی و همچنین رقیب لتونی می دانست.

منبع: برترین ها

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان

با ورود جدی استاندار لرستان به مسئله بلاتکلیفی برج‌های دوقلو می‌توان امیدوار به تعیین‌تکلیف این ابرپروژه شهری شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075631 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • آیا می شناسیدش؟
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟