Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برنامه های هفته بسیج در اصفهان را اعلام کرد و از افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی و ۴۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات در شرق اصفهان خبر داد.

سردار مجتبی فدا، امروز(سه شنبه- ۲۵ آبان‌ماه) در نشست خبری برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به روز ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، اظهار کرد: حضور و مشارکت بی نظیر مردم اصفهان در این روز تاریخی، دنیا را به تعجب وا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصفهان در بُعد ایثارگری در طول تاریخ همواره نقش چشمگیری داشته که شاخص های آن در تعداد جانبازان، شهدا، ایثارگران و عملکرد یگان‌های این استان مشخص است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: بسیج از زمان تشکیل تاکنون مامنی در برقراری آسایش و امنیت و برقراری آرامش برای مردم بوده و همواره در مقابله با حوادث، جنگ، سازندگی در عرصه علم و فناوری، محرومیت زدایی، مبارزه با توطئه های دشمن و ناآرامی ها و ... نقش آفرینی داشته است.

فدا از مشارکت بسیج با دانشگاه علوم پزشکی در بحث مبارزه با ویروس کووید ۱۹ خبر داد و گفت: بسیج در ۲۰ ماه گذشته در بحث ضد عفونی و تامین وسایل مورد نیاز مقابله با این بیماری به خصوص در مناطق محروم استان نقش داشت و در بحث مقابله و درمان کرونا نیز با  تشکیل ۱۱۰۰ قرارگاه محله محور به غربالگری مردم اصفهان پرداخت.

وی افزود: در کمک به درمان نیز روزانه ۱۲۰ نفر بسیجی در مراکز با وجود واگیردار بودن این بیماری نقش آفرینی کردند. همچنین در موضوع واکسیناسیون نیز بسیج به کمک آمد و قرار است ۲۵ درصد از افراد اصفهان که واکسن نزده اند با کمک دانشگاه علوم پزشکی شناسایی و واکسیناسیون این افراد انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه امروز بسیج با آمادگی کامل در بیانیه گام دوم نقش آفرینی خواهد کرد، اظهار کرد:  مشارکت بر مبنای حضور مردم در اداره امور کشور خواهد بود و طرح‌های بسیج بر مبنای سند ۱۰ ساله است.

فدا شعار محوری امسال را «بسیج پاره تن مردم» اعلام کرد و گفت: با این شعار و به استناد بیانات مقام معظم رهبری مشغول فعالیت هستیم و بخش اعظم فعالیت های بسیج از مردم و برای مردم است.

وی گفت: امروز این نوید را می دهیم که آمریکا ظرفیت امکان اجرای ماموریت ها و فعالیت خود را در منطقه ندارد و بسیج و روحیه بسیجی در منطقه سازماندهی شده و توطئه ها را خنثی می کند.

فرمانده سپاه  صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: برنامه های بسیاری برای هفته بسیج پیش بینی شده که بخشی از آن ها قبل از هفته بسیج برگزار می شود. امروز مراسم تجدید میثاق با شهدا و گرامیداشت شهدای ۲۵ آبان در گلستان شهدا  برگزار می شود.

فدا از حضور و مشارکت بسیجیان و پاسداران سپاه در مساجد و آغاز پویش نصب تصاویر شهدا در مساجد و پایگاه های بسیج خبر داد و گفت: در راستای برگزاری کنگره شهدای استان، حدود ۱۲ هزار آلبوم تصاویر شهدا توسط دانش آموزان تهیه شده و در نظر داریم در هر مدرسه یک آلبوم گذاشته شود و ۹ هزار از آلبوم ها به خانواده ها اهدا می شود.

وی گفت: یک ششم شهدای دانش آموز متعلق به اصفهان هستند و استفاده از تصاویر شهدا را در بیان تاریخ شفاهی موثر دانست.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری اردوی راهیان نور به صورت محدود به شکل حضوری و نامحدود به شیوه مجازی خبر داد و افزود: این برنامه از امروز آغاز شده و در صورت بهبود شرایط آمادگی برگزاری حضوری این مراسم با ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر را هم داریم.

وی گفت:تجلیل از پایگاه های اسوه خواهران و برادران در روز پنجشنبه، تجلیل از رتبه های برتر استان، برگزاری مراسم نکوداشت نماز فردا در محل سپاه صاحب الزمان با حضور امام جمعه و استاندار، همایش تجلیل از پیشکسوتان بسیج در روز ۲۷ آبان، دعای ندبه روز جمعه با مراسم تجلیل از شهدای بازنشسته، غبارروبی از مزار شهدا، بازدید و سرکشی از ۲۰۰ خانواده بسیج و پایگاه های موفق، برگزاری همایش سراسری بسیج در سوم آذر، برگزاری نمایش و اقتدار بسیج که به صورت سراسری برگزار می شود از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فدا از افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم از جمله مسکن محرومان، مرمت و لایه روبی قنات، مخزن ذخیره آب، انتقال آب شرب و کارگاه های اشتغال خبر داد و گفت: ۴۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو وات در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: این نیروگاه ها در شرایط خشکسالی برای شرق اصفهان بسیار کاربردی است و موجب درآمد پایدار می شود.

وی اضافه کرد: ۱۳۵ سری جهیزیه برای زوج های نیازمند، برگزاری حدود ۳۰۰ نشست تحکیم بنیاد خانواده و ازدواج آسان و ۳۰۰ یادواره شهدای بسیج در محلات اصفهان، آغاز پویش نذر خون و برگزاری مسابقات علمی و اجرای شیفت ایثار توسط کارگران بسیج و ... را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) از تشدید طرح شهید سلیمانی برای خاتمه واکسیناسیون خبر داد.

فدا از همکاری بسیج در تعمیر و ساخت ساختمان‌ها در پی زلزله سی سخت خبر داد و گفت: در این مناطق مشغول خانه سازی هستیم و هفته آینده خانه‌ها را تحویل می دهیم. در این منطقه ۵۰ منزل مسکونی تعمیر و ۱۰ ساختمان را احداث کرده ایم. همچنین در زلزله چهارمحال و هرمزگان اعلام آمادگی کردیم که هنوز درخواستی اعلام نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سردار فدا هفته بسیج برنامه های هفته بسیج استان اصفهان فرمانده سپاه خبر داد و گفت صاحب الزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر ، مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحد‌های تولیدی نمونه کشور با حضور سید صولت، مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مرتضوی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت:کار و تولید عزت و اقتدار  مردم است. بیش از ۵ هزار نیرو در یک کارگاه تولیدی فعال هستند که بیش از نیمی از این جمعیت را زنان نخبه، تحصیل کرده و فعال تشکیل داده است.

وزیر کار گفت: از ۱۶ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری، حدود ۳میلیون و ۷۹۰هزار  زن بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرتضوی با توجه به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا در حوزه اقتصاد اسلامی و اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی وتعاونی تقسیم می شود که باید بالغ بر ۸۰درصد کل اقتصاد در دست بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: جهش تولید نیاز به تلاش دولت با مشارکت مردم دارد.

وزیر کار گفت: مانع زدایی از تولید و جلوگیری از مداخلات ادارات دولتی  از زنجیره تولید، از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال است.جهش‌تولید بدون مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم در عرصه های مختلف اقتصادی خوش درخشیدند و در راستای حفظ و ارتقاء تولیدات داخلی پیشتاز بوده اند.

پیگیری امنیت شغلی زنان هستیم

همچنین در این مراسم نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: در دولت سیزدهم توجه به بانوان بیشتر شده است و به عنوان اولویت کاری وزارت کار قرار گرفته است.

وی گفت:کمیته مشاور زنان و خانواده در دولت سیزدهم تشکیل و امور مرتبط با این کمیته به طور جدی در حال پیگیری است.

خلج ادامه داد: این کمیته امنیت زنان در اشتغال در راستای ازدواج و فرزند آوری را  در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد