Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:13:07 GMT

مذاکره یوونتوس و رایولا بر سر آینده دلیخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۰۰۸۵

مذاکره یوونتوس و رایولا بر سر آینده دلیخت

باشگاه یوونتوس قصد دارد مذاکراتش با مینو رایولا، مدیربرنامه ماتیس دلیخت، بر سر آینده این بازیکن را آغاز کند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعاتی مربوط به تصمیم باشگاه یوونتوس برای فروش دلیخت به دلیل دستمزد بالای این بازیکن به گوش می‌رسید. بسیاری نیز باور داشتند که دلیخت هم از شرایط در این تیم راضی نیست و قصد جدایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این کالچومرکاتو مدعی شده که مدیران یوونتوس به زودی مذاکراتی را با مینو رایولا آغاز خواهند کرد تا درباره شرایط این بازیکن و البته فدریکو برناردسکی صحبت کنند.

به نظر می‌رسد یوونتوس قصد دارند دلخیت را به هر قیمتی در تورین حفظ کند اما ظاهرا بارسلونا نیز در حال بررسی شرایط این مدافع 22 ساله است تا شاید پیشنهادی را برای خرید او در تابستان سال آینده ارائه کند. این باشگاه اسپانیایی از ابتدای حضور دلیخت در یووه همواره به عنوان یکی از علاقمندان به جذب او شناخته می‌شد.

 

 

فرنکی دی یونگ، دوست صمیمی دلیخت،  در همان سال به بارسلونا منتقل شد و انتظار می‌رود که این دو بار دیگر در مقطعی از زندگی حرفه‌ای خود در تیم باشگاهی نیز هم‌بازی شوند.

این روزنامه ادعا کرده که مدیران بارسا امیدشان برای جذب دلیخت را از دست نداده‌اند که در طول این مدت 87 بازی با پیراهن بیانکونری انجام داده است. او همچنین 31 بازی ملی برای هلند در کارنامه دارد و آماده است تا امشب در بازی حساس برابر نروژ برای صعود مستقیم به جام جهانی 2022 قطر بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان برود.

قرارداد او با یوونتوس در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد اما شایعاتی درباره فعال شدن بند فسخ 120 میلیون یورویی او در تابستان سال آینده به گوش می‌رسد.

ماتیاس دی لیخت یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماتیاس دی لیخت یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • کیم مین جائه، نه فرانتس بکن باوئر!
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی