Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@23:58:03 GMT

کسانی که واکسن نزنند دچار مشکل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۰۰۸۶

کسانی که واکسن نزنند دچار مشکل می‌شوند

وزیر کشور گفت: کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه ساز هست.

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی  ظهر امروز در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع ما در جلسه ملی کرونا مروری بر میزان دقت دستورالعمل های پس‌از اعمال مدیریت هوشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: راجع به تلاش‌هایی که در مقابل طرح واکسیناسیون ملی صورت می‌گیرد مقرر شد نسبت به این موضوع و اهمیت واکسیناسیون در فضای مجازی تبیین انجام شود چون بعد از مدیریت هوشمند کرونا کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه ساز هست. ادامه دارد ...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیر کشور واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هر سال در چنین فصلی که موسم بسیار خاص و محصول در آستانه رسیدن است مشکل آب اینجاد می‌شود و علت آن این است که وزارت نیرو مدیریت سد و مدیریت کانال را از هم جدا کرده است.

آیت الله سید حسن عاملی، ۱۴ اردیبهشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل برگزار شد با تبیین آثار عدم مدیریت یکپارچه سد و کانال اظهار کرد: با دوگانه شدن مدیریت آب نه به موقع و نه به اندازه رها می‌شود و گاهی آمار اطلاعات سدهای مخزنی هم به درستی اعلام نمی‌شود در نتیجه استان اردبیل در برنامه‌ریزی کاملاً با بن‌بست مواجه می‌شود که چقدر اجازه کشت بدهد.

خطیب جمعه اردبیل اضافه کرد: امسال علی رغم ذخیره سازی مناسب آب در سدهای مخزنی ارس و خدا آفرین، رهاسازی متناسب با نیاز آبی شبکه ۸۵ هزار هکتاری مغان صورت نمی‌گیرد و فرصت حساس کشت و زرع از دست می‌رود این مشکل باید برای همیشه حل شود. اینجانب موضوع را با آقای رئیس جمهور مکاتبه خواهم کرد و از نمایندگان مجلس هم می‌خواهم با تمام توان به این موضوع ورود کنند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: در خود استان هم باید اقداماتی صورت گیرد طول کانال اصلی مغان ۱۸۰ کیلومتر است ولی فقط ۶۰ کیلومتر بتنی شده و ۱۲۰ کیلومتر خاکی است در نتیجه هم هدر رفت آب درست می‌شود و هم اراضی زهدار می‌شود که اصلاح آن هزینه سنگینی دارد. چنانچه دولت برای کشاورزی و برای استفاده بهینه از آب حساس است دستور دهد امسال حداقل ۵۰ کیلومتر این کانال بتنی شود.

آیت الله عاملی بیان کرد: بیشترین کمبود آب در منطقه بیله سوار و جعفرآباد درست می‌شود چون در انتهای خط قرار گرفته‌اند و کانال‌ قدیمی است، در حالی که از بالا دست زمین های جدیدی زیر کشت و آبیاری رفته است یعنی تاوان آن را باید آخر خطی‌ها بدهند! گاهی شخصاً در همان منطقه با اعتراض و عصبانیت  بسیار شدید کشاورزانی که حقابه تاریخی دارند مواجه شده ام در حالی که هیچ کس جوابگو نیست به همین جهت برای حل مشکل بیله سوار و جعفرآباد باید یک سد در منطقه بیله سوار با ظرفیت ۴۰ میلیون متر مکعب احداث شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • (عکس) قبرستان ممنوعه تهران، کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ (+عکس‌)
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟
  • تهران قدیم | «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با چه کسانی است؟ / عکس‌