Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه مقدسات فلسطینیان ادامه می‌دهند. شهرک‌نشینان امروز سه شنبه بار دیگر مسجدالاقصی را مورد تعرض وحشیانه قرار دادند.

شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به صحن‌های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگیری شدیدی اتفاق افتاد.

این در حالی است که چندی پیش «محمد حماده» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که این جنبش به منظور آماده‌باش عمومی در دفاع از مسجدالاقصی فراخوان صادر کرده است.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: اقدامات شهرک‌نشینان در یورش وحشیانه به مسجدالاقصی کاملاً سازماندهی شده و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده است. پلیس رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان را تحت حمایت قرار می‌دهد.

حماده همچنین عنوان کرد: اگر شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی در مناسبت‌های مربوط به این رژیم طی روزهای آینده قصد یورش به مسجدالاقصی را داشته باشند، فلسطینیان را به برپایی روز خشم دعوت می‌کنیم.

کد خبر 5353267 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین مسجدالاقصی ایالات متحده امریکا روسیه عراق رژیم صهیونیستی بلاروس فلسطین ایران عربستان سعودی سوریه ترکیه اتحادیه اروپا افغانستان امارات متحده عربی اوکراین شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای غیرعادی و دشوار در شمال سرزمین‌های اشغالی و به طور مشخص در شهرک صهیونیست‌نشین «آویویم» خبر دادند.

به اذعان این رسانه‌ها حملات حزب‌الله لبنان به شهرک صهیونیستی آویویم باعث هلاکت و زخمی‌شدن شماری از صهیونیست‌ها شده است.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وقوع یک حادثه دیگر در منطقه اشغالی «المناره» به هلاکت یک نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی انجامیده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که شماری از نظامیان صهیونیست در حمله صورت‌گرفته از سمت لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی به هلاکت رسیده‌اند.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی برق شهرک‌های صهیونیست‌نشین «آویویم» و «دوویو» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز قطع شده است.

رؤسای شهرک‌های صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی نیز اذعان کردند که این مناطق به ۳۰ سال قبل بازگشته‌اند و اوضاع کنونی الجلیل فروپاشی نظریه امنیتی اسرائیل را به اثبات رسانده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که همزمان با حمله به الجلیل علیا، حمله‌ای ترکیبی با استفاده از تسلیحات موشکی و پهپادهای انتحاری از سمت لبنان به سوی برخی اهداف صهیونیستی در الجلیل غربی انجام شده است.

کد خبر 6100716

دیگر خبرها

  • فریاد صهیونیست‌های کودک کش از آدم کشی آمریکا بلند شد!
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت
  • حادثه‌ای غیرعادی در «آویویم» به وقوع پیوسته است
  • بمباران سنگین شهرک خیام+فیلم/ شلیک ۱۰ موشک از سوی حزب الله
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • موشکباران شهرک‌های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم
  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند