Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، با توجه به رأی عدم اعتماد مجلس شورای اسلامی به مسعود فیاضی دومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برخی شنیده‌ها از جدی شدن شانس معرفی علی کریمی فیروزجایی به عنوان سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حکایت دارد.

وی رئیس دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه پیام نور کشور و همچنین دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور یکی از تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی فیروزجایی که متولد ۱۳۵۱ در استان مازندران و فارغ التحصیل مقطع دکترای زبان شناسی است، در دوره کنونی (یازدهم) نماینده مردم بابل و عضو هیات رئیسه مجلس است و سابقه نمایندگانی بابل در دوره هشتم را در کارنامه دارد.

برخی شنیده‌ها حکایت از این دارد که وی طی روزهای گذشته با سفر به قم با برخی از مراجع تقلید نیز دیدار کرده که در صورت صحت این خبر، ممکن است سفر به قم و دیدار با مراجع تقلید با تمایل وی و تعدادی از نمایندگان برای معرفی او به عنوان وزیر آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور بی‌ارتباط نباشد.

گفتنی است با توجه به عدم کسب رای اعتماد وزیر پیشنهادی دولت از مجلس، مطابق قانون، بدر صورتی که مهلت سه ماهه سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش به پایان برسد، رئیس‌جمهور باید سرپرست بعدی وزارت آموزش و پرورش را با اذن رهبری انتخاب کند.

با توجه به اینکه سرپست فعلی وزارت آموزش و پرورش روز ۴ شهریور معرفی شده است دولت تا ۴ آذر یعنی ۹ روز آینده فرصت دارد تا بدون نیاز به اذن رهبری با وجود سرپرست فعلی گزینه پیشنهادی خود برای وزارت آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند.

کد خبر 637949 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش سید ابراهیم رئیسی وزارت آموزش و پرورش وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ظهر امروز رضامراد صحرایی با حضور در مرکز سامد و پاسخگویی نهاد ریاست جمهوری به سوالات و گلایه های معلمان از طریق تماس تلفنی پاسخ داد.

در یکی از این تماس های تلفنی، یکی از معلمان از حقوق و مزایای پایین معلمی و از پایین بودن فوق‌العاده ویژه معلمان گلایه کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این معلم با بیان اینکه معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند؛ گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امشب پاداشی را به مناسبت روز معلم برای تمامی معلمان در نظر بگیریم.

وزارت آموزش و پرورش در تلاش بود تا در ابتدای سال جدید، به مناسبت عیدی مبلغی به حساب معلمان واریز کند. با این حال با گذشت یک ماه به نظر می رسد دستگاه تعلیم و تربیت توانسته‌است مبلغی را این بار به عنوان تقدیر روز معلم برای معلمان در نظر بگیرد.

شنیده ها حاکی از آن است که این مبلغ دو میلیون تومان خواهد بود و از امشب به حساب معلمان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • پاداش وزارت آموزش و پرورش به معلمان به مناسبت روز معلم
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش