Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: تاکنون کشور عراق در زمینه رسمی‌شدن مرز کیله سردشت مشکل خاصی را مطرح نکرده و همچنین این موضوع را در هیات وزیران خود طرح نکرده است. - اخبار استانها -

کمال حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به دیدارش با وزیر دفاع اظهار داشت: در این نشست با توجه به اینکه شهرهایی مانند پیرانشهر و مهاباد و برخی شهرهای سایر استان‌های کشور از محدوده مناطق عملیاتی حذف شده بودند، درخواست بازنگری شد تا نام شهرهایی که در نزدیکی مناطق عملیاتی بودند نیز اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به موضوع رسمی شدن مرز کیله سردشت گفت: در سال 97 مصوبه رسمی شدن این مرز از سوی جمهوری اسلامی ایران صادر شده و هیچ مشکل قانونی از این لحاظ وجود ندارد اما کشور عراق در جلسه هیات وزیران خود این مرز را تاکنون به رسمیت نشناخته است.

حسین‌پور تصریح کرد: در این رابطه چندین مرتبه نیز با سفیر عراق و وزیر امور خارجه نشستی برگزار شد و مسئولان عراقی در زمینه رسمی شدن مرز کیله سردشت قول مساعد دادند اما تاکنون به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند.

دولت روحانی برای رسمی شدن مرز کیله سردشت کوتاهی کرد500 میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌های تأسیس پایانه در مرز کیله سردشت تخصیص یافتآذربایجان غربی| زیرساخت‌های لازم اشتغال‌زایی در مرز کیله سردشت ایجاد می‌شود

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون کشور عراق در این زمینه مشکل خاصی را مطرح نکرده و همچنین این موضوع را در هیات وزیران خود طرح نکرده است.

وی گفت: حتی در این رابطه با وزیر امور خارجه کشورمان در مجلس سوال شد تا چه اقداماتی انجام داده و از سوی دیگر با سفیر ایران در عراق و بسیاری از مسئولان مذاکره شد و قول مساعد داده شده و حتی هیاتی از دولت عراق در یک و نیم ماه گذشته بازدیدی از سمت خود از مرز انجام دادند اما تاکنون به صورت رسمی و مکتوب در مورد رسمی شدن مرز پاسخی نداده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه نیز با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون افزود: اصلاح ماده 100 شهرداری‌ها و اصلاح قانون نظام مهندسی هم اکنون در دستور کار و بررسی در این کمیسیون قرار دارد و نظارت بر طرح‌ها و بودجه عمرانی، اختصاص قیر پروژه‌های عمرانی و بازدید از مناطق زلزله‌زده اخیرا انجام شده است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسمی شدن مرز کیله سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر سیل در سردشت | لحظات غافلگیر شدن مردم را ببینید
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت