Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل نیروهای موسوم به ارتش «ملی» لیبی امروز (سه شنبه) از نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، خبر داد و اعلام کرد، هدف این اقدام وی رهبری مردم در مرحله‌ای سرنوشت ساز است نه قدرت طلبی.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده کل نیروهای موسوم به ارتش «ملی» لیبی به مناسبت اعلام نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری لیبی خاطرنشان کرد: من برای رهبری مردم در مرحله سرنوشت ساز کاندید شده‌ام نه برای درخواست قدرت و شایسته نیست انتخابات لیبی فرصتی برای دادن وعده‌های توخالی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیفه حفتر در ادامه تصریح کرد: من به شما قول می‌دهم از اصول مستحکم ملی خود و در رأس آن وحدت، حاکمیت و استقلال لیبی دفاع کنم.

وی همچنین تاکید کرد: لیبی از گنجینه‌ها و قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی برخوردار است که اگر در دستانی امن قرار بگیرد، آینده آن تغییر خواهد کرد.

خلیفه حفتر در پایان اظهار داشت: من متعهد می‌شوم در صورت کسب موفقیت در انتخابات آتی قدم برداشتن در مسیر آشتی، صلح و سازندگی را آغاز کنم.

دفتر دادستانی کل نظامی لیبی روز یکشنبه در نامه‌ای به کمیساریای انتخابات خواست تا نامزدی سیف الاسلام القذافی و خلیفه حفتر را «تا زمانی که آنها به تحقیقات عمل کنند» تعلیق کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خلیفه حفتر انتخابات لیبی خلیفه حفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه