Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، در جشنواره بین‌المللی «ژوهای» که در کشور چین برگزار شد، عکس «دختری که در نماز پرواز می‌کند» از احمد خطیری، مدال طلای انجمن عکاسی آمریکا (PSA) را دریافت کرد.

همچنین عکس «پسر آکاردئونی» از المیرا فروزانی، مدال برنز فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (FIAP) و عکس «گریه زیر آب» از محمد استکی، روبان افتخار انجمن عکاسی آمریکا را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جشنواره بین‌المللی «ژوهای» که زیر نظر فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) شامل محمد استکی، رامین امانی، عباس حاجی حسین کلانتر، آرلن کشیشیان، مرجان تقی پور فهندری، مریم خالقی زاده، مهدی پارساییان، مهدی زابل عباسی، احمد خطیری، احمد سامعی، المیرا فروزانی و فرزین ناظم زاده در بخش‌های مختلف جشنواره پذیرفته شدند.

احمد خطیری، عضو رسمی انجمن عکاسان ایران، عضو فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) و عضو رسمی انجمن هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ ارشاد، بیش از ۳۰ جایزه ملی و بین‌المللی را در کارنامه دارد. او پیش از این مدال طلای فیاپ فوتوژورنالیسم جشنواره نورماندی فرانسه ۲۰۲۱، مدال طلای بنگلادش ۲۰۲۱، مدال طلای بین قاره‌ای ۲۰۲۱، مدال طلای فیاپ فوتوژرنالیسم صربستان ۲۰۱۷، مدال طلای رومانی، مدال طلای قبرس، مدال نقره نیوجرسی آمریکا، مدال برنز وارنا بلغارستان، مدال و کاپ ۲۰۱۴ چین، تجلیل ویژه هیأت داوران جشنواره عکاسی در ایتالیا ۲۰۲۰ و … در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی را کسب کرده است. وی همچنین پذیرش بیش از ۲۵۰ اثر در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی، برگزاری ده‌ها نمایشگاه متعدد انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور، دبیری و داوری بیش از ۲۰ جشنواره ملی و بین‌المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها مؤسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال ۱۹۴۶ پایه‌گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین مؤسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با مؤسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ مؤسسه ملی در پنج قاره می‌رسد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که نماینده رسمی آن در ایران «کلوپ عکس فوکوس» است.

کد خبر 5353303

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی فیاپ انجمن عكاسان ايران یونسکو تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی سریال ایرانی محمد خزاعی جشنواره سینمایی حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی خانه سینما تئاتر شهر جشن حافظ کارگردان تئاتر بین المللی مدال طلای هنر عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان