Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس بازی سختی را در سرچشمه مقابل مس رفسنجان خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، بازی پرسپولیس و مس رفسنجان که فصل قبل برگزار شد، یکی از سخت ترین بازی های شاگردان گل محمدی در لیگ بیستم بود چرا که سرخ پوشان باید در زمین چمن مصنوعی حریف به میدان می رفتند. هرچند پرسپولیس در آن بازی با تک‌گل مهدی عبدی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در این فصل پرسپولیس اگرچه در چمن مصنوعی بازی نمی کند اما باید در مرتفع‌ترین استادیوم ایران بازی کند و همین وضعیت کار را برای سرخ ها دشوارتر و عجیب‌تر خواهد کرد.

به هرحال بازی‌های مس در این فصل در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار می شود که حدود ۵۰ کیلومتر با رفسنجان فاصله دارد. پیش از این هم رفسنجانی ها در هفته چهارم از آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه میزبانی کرده بودند؛ مسابقه‌ای که به مساوی بدون گل انجامید.

جالب این که رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی با اشاره به این موضوع تاکید کرد:

باید به تیمم تبریک بگویم، بازی در این شرایط سخت است اما بچه‌های ما خیلی خوب تمرین کردند. برنامه ریزی خوبی در بدنسازی ها داشتیم. من مطمئنم تمام تیم ها در این زمین با این ارتفاع از دقیقه ۷۰ به بعد کم می‌آورند اما در این شرایط اصلاً کم نیاوردیم و فکر می‌کنم از تیم حریف بهتر بودیم.

در این شرایط پرسپولیس باید در سرچشمه که ۲۵۲۴ متر از سطح دریا ارتفاع داشته و بیش از ۹ هزار نفر جمعیت دارد به میدان برود. حالا باید منتظر بود و دید سرخ ها چه نتیجه ای را مقابل مس کسب خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین پنالتی هفته چیپ بود!
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)