Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: یک هزار و ۳۰۴ طرح اشتغال روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان استان اجرا شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اشتغال مددجویان روستایی، موجب افزایش بهره‌وری، تقویت پایه‌های اقتصادی و در نتیجه خودکفایی خانواده‌های نیازمند روستایی شده و احتمال بازگشت به روستاها را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اجرای هزار و ۳۰۴ طرح روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان افزود: امسال در حوزه دامپروری و کشاورزی به ۷۴۲ طرح، اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان تسهیلات، به ۲۹۵ طرح حمل و نقل و خدماتی بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان و به ۱۸۵ طرح صنایع دستی و فرش، دو میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان و به ۸۲ طرح صنعتی، سه میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در خصوص اجرای طرح‌های روستایی گفت: این طرح‌ها باید دارای ویژگی‌هایی از جمله به صرفه بودن، نوآورانه بودن و در نهایت دارای تکنولوژی و فناوری ساده باشند، به نحوی که سرویس و خدمات مورد نیاز آنها در روستا قابل دسترس باشد.

وی با اعلام اینکه ۵۷ درصد از طرح‌های اشتغال روستایی در حوزه دامپروری و کشاورزی است، ادامه داد: طرح‌های اشتغال روستایی در شهرستان جرقویه مرکزی (سفلی) با ۱۱۵ طرح و مناطق روستایی بوئین میاندشت با اجرای ۱۰۹ طرح، بیشترین آمار اشتغال را در هفت ماهه سال جاری به خود اختصاص داده‌اند.

زارع افزود: کمیته امداد همواره از طرح‌های اشتغال حمایت لازم را خواهد داشت و با سرمایه‌گذاری و در اختیار گذاشتن امکانات لازم، زمینه کسب و کارهای روستایی را فراهم می‌کند.

کد خبر 535741

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی ایجاد اشتغال برای مددجویان امداد توانمندسازی مددجویان ایجاد اشتغال برای مددجویان توانمندسازی مددجویان امداد طرح های اشتغال روستایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اشتغال روستایی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری