Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@03:43:34 GMT

هراس انگلیس از دور جدید حملات تروریستی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۰۶۲۱

سطح تهدید تروریستی در انگلیس در پی انفجار مرگبار اخیر در لیورپول افزایش یافته است. خبرگزاری میزان – سطح تهدید تروریستی در انگلیس پس از وقوع ۲ حادثه در کم‌تر از یک ماه، افزایش یافت.   به گزارش «یاهو نیوز»، ۲ «حمله تروریستی» اخیر در انگلیس سبب شد تا سطح تهدید تروریستی در انگلیس افزایش پیدا کند.   جدیدترین مورد «حمله تروریستی» در انگلیس، انفجار بیرون یک بیمارستان زنان در شهر «لیورپول» بود که بر اثر انفجار بمبی دست ساز در تاکسی، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این اتفاق در حالی رخ داد که کم‌تر از یک ماه پیش «دیوید آمس»، نماینده محافظه کار پارلمان انگلیس در جریان بازدید از حوزه انتخابیه خود در حمله‎ای کشته شد.   سطوح مختلف تهدید تروریستی در انگلیس چگونه تعریف شده اند؟
۵ سطح تهدید تروریستی در انگلیس وجود دارند که نشانه وقوع احتمالی یک حادثه تروریستی را هشدار می‌دهند.
- کم: احتمال حمله تروریستی پایین است.
- متوسط: حمله ممکن است، اما محتمل نیست.
- قابل توجه: احتمال حمله وجود دارد.
- شدید: احتمال حمله بسیار زیاد است.
- بحرانی: احتمال حمله در آینده نزدیک بسیار زیاد است.   سطح تهدید تروریستی در انگلیس در حال حاضر چقدر است؟   سطح تهدید تروریستی در انگلیس در حال حاضر «شدید» تعریف شده است؛ به این معنا که احتمال حمله تروریستی در آینده نزدیک بسیار زیاد است.   پیش از این سطح تهدید تروریستی در انگلیس «قابل توجه» اعلام شده بود. بیشتر بخوانید: افزایش سطح تهدید تروریستی در انگلیس انفجار در لیورپول تروریستی اعلام شد تصمیم گیری در مورد تعیین سطح تهدید در انگلیس با کیست؟   «ام آی فایو» و «مرکز مشترک تحلیل تروریسم»، با در نظر گرفتن اطلاعات موجود، مقاصد و توانایی‌های تروریستی و بازه‌های زمانی احتمالی، مسئول تعیین سطوح تهدید بین المللی و داخلی هستند.   اطلاعات مربوط به سطح تهدید ملی انگلیس برای نخستین بار در وب سایت‌های «ام‌ آی فایو» و «وزارت کشور» در سال ۲۰۰۶ در دسترس قرار گرفت.   سطح تهدید تروریستی در انگلیس در ماه فوریه پس از آن که در ماه نوامبر سال گذشته به سطح «شدید» رسیده بود، به «قابل توجه» کاهش یافته بود.   سطح تهدید تروریستی در انگلیس، آخرین بار در پی بمب‎گذاری تروریستی در ماه می‌ سال ۲۰۱۷ در شهر «منچستر»، در جریان یک کنسرت به بالاترین سطح خود یعنی به «بحرانی» افزایش یافت.   انتهای پیام/ برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون حمله تروریستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون حمله تروریستی سطح تهدید تروریستی در انگلیس حمله تروریستی احتمال حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته، سه هفته قبل از رای‌گیری در منطقه آنانتنگ پونچ در جامو و کشمیر، تروریست‌ها به کاروان نیروی هوایی هند (IAF) حمله کردند، در این تهاجم یک سرباز جان باخت و چهار نفر زخمی شدند.

پونچ بخشی از حوزه انتخابیه پارلمانی آنانتنگ-راجوری است که در مرحله ششم در ۲۵ می (۵ خرداد) به پای صندوق های رای می رود.

مقامات محلی گفتند: چهار تروریست در شامگاه شنبه به سمت خودروهای نیروی هوایی ارتش هند تیراندازی و پنج پرسنل امنیتی را زخمی کردند و یکی از سربازان در یک بیمارستان جان باخت.

نیروی هوایی هند اعلام کرد پس از این حمله، عملیات جست‌وجو و تحقیقات در منطقه توسط واحدهای نظامی محلی در حال انجام است و مسیر عبور نیروهای نظامی امن شده است.

این حمله تروریستی حوالی ساعت ۶:۱۵ بعد از ظهر زمانی رخ داد که نیروها از جرانوالی به ایستگاه نیروی هوایی باز می‌گشتند.

مقامات مظنون به دست داشتن در این حمله، همان گروه تروریستی هستند که در ۲۱ دسامبر سال گذشته (۳۰ آذر ۱۴۰۲) به نیروهای هندی حمله کرده و چهار سرباز را کشته و سه نفر را دیگر را مجروح کرده بودند.

مقامات هندی گفتند: گمان می رود که تروریست‌های مسلح به تفنگ های تهاجمی AK، به جنگل های مجاور فرار کرده باشند. نیروهای کمکی ارتش و پلیس به منطقه اعزام، عملیات جست‌وجو و محاصره گسترده برای ردیابی و خنثی سازی تروریست ها آغاز شده و تا کنون تماسی با تروریست های فراری صورت نگرفته است.

منطقه مرزی پونچ به همراه راجوری در مجاورت آن، دو سال گذشته شاهد حملات تروریستی بزرگ بوده است که نشان دهنده بازگشت فعالیت های تروریستی به منطقه‌ای است که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۱ آرام بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌ نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • انگلیس ۲ گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست را تحریم کرد
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!