Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر صاحبی بخشدار رخ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد:کامیون ۱۰ تن در محور روستایی رباط- میاندشت  به سمت رباط سنگ با گله گوسفند برخورد کرد و منجر به تلف شدن ۹ راس دام شد.

وی سرعت بالا ،عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و انحراف به  سمت شانه خاکی جاده را علت این حادثه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار رخ افزود: شب گذشته برخورد یک دستگاه کامیون با احشام در جاده روستایی رباط میاندشت به رباط سنگ از توابع بخش رخ توسط دهیار محترم اسدآباد گزارش شد و براساس همین گزارش با تعقیب و گریز دهیار روستای اسدآباد رخ، راننده خاطی با استفاده از  تاریکی شب از صحنه حادثه فرار کرده بود که در جاده رباط سنگ به سمت مشهد و در روستای گرماب گرفتار  و تحویل نیروهای انتظامی پاسگاه نسر و پلیس راه تربت حیدریه شد.

صاحبی اظهار کرد: با حضور به موقع دهیار و مأموران پلیس راه در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقصر حادثه راننده  کامیون ۱۰ تن بوده که به خاطر بی احتیاطی با گله گوسفندان برخورد و باعث تلف شدن ۹ رأس گوسفند شده است.

وی تشریح کرد: در این حادثه راننده کامیون  هنگام عبور از شانه خاکی جاده با سرعت بالا و بدون توجه به عبور احشام با گله گوسفندان برخورد و با استفاده از تاریکی هوا متواری و خسارتی به کامیون نیز وارد شد.

بخشدار رخ متذکر شد:دامداران روستاها باید احشام را از نقاط مشخص شده و دارای روشنایی و یا با استفاده از چراغ قوه گله گوسفندان را عبور دهند تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود.

صاحبی، ارزش ریالی این تعداد گوسفند رو بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: برخورد کامیون با گله گوسفند گله گوسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901259

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک