Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: شهروند تنکابنی که وارد رودخانه چشمه کیله شد، در پی جاری شدن سیلاب گرفتار شد. - اخبار استانها -

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه یکی از شهروندان تنکابنی صبح امروز وارد رودخانه شد و در پی جاری شدن سیلاب ناگهانی، گرفتار شد، اظهار داشت: این فرد هم اکنون در نقطه نا ایمن رودخانه ایستاده و احتمال خطرات دیگر نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عملیات امداد رسانی برای نجات جان این شهروند آغاز شد، گفت: عوامل امداد و نجات و هلال احمر از چند نقطه حاشیه رودخانه وارد عمل شدند تا این شهروند را نجات بدهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران انگیزه حضور این فرد در رودخانه را نامعلوم دانست و افزود: متاسفانه در روزهای بارندگی شاهد هستیم که برخی از شهروندان برای جمع‌آوری تنه درختانی که آب می‌آورد، وارد رودخانه می‌شوند و با جاری شدن سیلاب ناگهانی گرفتار می‌شوند.

سیل روز گذشته 50 میلیارد تومان خسارت در استان گیلان برجای گذاشتدرخواست "قالیباف" از دستگاه‌های اجرایی درباره سیل گیلان و مازندراناحتمال وقوع سیل در حوضه‌های آبریز جنوب غربی کشوراحمدی از بارش شدید باران در سراسر مازندران به ویژه غرب استان از صبح امروز خبر داد و یادآورشد: احتمال طغیانی شدن رودخانه ها و جاری شدن سیلاب وجود دارد که هشدارهای لازم داده شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جاری شدن سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم

روستای دوست بیگلو از توابع شهرستان مشگین شهر استان اردبیل است. در این چند روز که کشور با بارش‌های سیل آسا همراه بود این روستا نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند و خساراتی را به بار آورد.

بر اثر سیل چند روز گذشته مسیر رودخانه قره سو  در این روستا بسته شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم آن را به نمایش گذاشت.

منبع: شیرینی - اردبیل

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد