Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@08:34:06 GMT

دوئل مسلحانه بین 2 شرور در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۰۹۲۲

دوئل مسلحانه بین 2 شرور در پایتخت

2 شرور مسلح در غرب تهران که با تیر اندازی نظم عمومی را بر هم زده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ "جلیل موقوفه ای " رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با وقوع تیراندازی با سلاح ساچمه زنی در جدال ۸ شرور و مجروح شدن ۲ شهروند  رهگذر از ناحیه کمر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 119مهرآباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به دلیل اختلاف بین 2 گروه خلافکار می باشد و نفرات بعد از تیر اندازی بلافاصله با 2خودروی  پراید و پژو 206 فاقد پلاک از محل متواری شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران  تصریح کرد: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱۹ با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی  هویت این افراد را شناسایی کردند و این اطلاعات را در اختیار تمامی واحد های گشت در تهران قرار دادند.
این مقام انتظامی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان یکی متهم را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند که در هنگام دستگیری با  استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شده که توسط ماموران زمینگیر و نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.
وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند.
سرهنگ موقوفه ای در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش ها برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند