Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@14:20:41 GMT

توجه به آموزش دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد سلماس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۰۹۹۰

توجه به آموزش دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، مهدی خضرلو اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم کمیته امداد، رسیدگی به وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان تحت پوشش به تعداد ۱۰۵۶ نفر می باشد.

وی ادامه داد: در سال های جاری توانسته ایم با مشارکت خیرین محترم در جهت رشد دانش آموزان اقدام به برگزاری کلاس های تحصیلی و تربیتی در زمینه های مختلف نمائیم که این امر نشان دهنده ی ضرورت کسب علم در بین اقشار مختلف جامعه و بخصوص خیرین محترم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضرلو با اشاره به  شرایط تحصیلی در دوران فراگیری بیماری کرونا و نیازمندی اکثر دانش آموزان به لوازم دسترسی به فضای مجازی، تصریح کرد: کمیته امداد درجهت تسهیل این مشکل اقدام به تهیه ۳۰۵ عدد تبلت و کتب درسی به همت مراکز نیکوکاری نموده است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس  خاطر نشان کرد:گستره ی فعالیت وکمک رسانی کمیته امداد محدود به دانش آموزان نمی باشد بلکه شامل طیف وسیعی از دانشجویان تحت پوشش نیز شامل می‌شود؛ همچنین با توجه به مقطع تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، ملزومات آموزشی متنوعی از جمله کیف، دفتر وسایر لوازم التحریر با لحاظ رده سنی وجنسیت در اختیار آن ها قرار گرفته است. 

 افزود: کمیته امداد در جهت ارائه تسهیلات لازم به این خانواده ها با موسسات مختلف آموزشی به صورت کاملا رایگان همکاری داشته و دانش آموزان مستعد را به این مراکز معرفی می نماید.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس یادآور شد: خوشبختانه امسال چندین نفر از دانش آموزان تحت پوشش در رشته های پزشکی، وکالت در کنکور سراسری پذیرفته شده اند و باعث خرسندی این مجموعه بوده وامیداوریم توفیقات روز افزون نصیب این عزیزان گردد.

 خضرلو بیان کرد: تمام دغدغه ما بهبود وضعیت معیشتی وضروری خانواده های تحت پوشش این مجموعه می باشد که همکاران سازمان با تلاش ها وکمک های بی دریغشان در این راستا عمل خواهند نمود.

انتهای/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان امام خمینی کمیته امداد تبلت دانش آموزان کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون آموزشی آموزش و پرورش آران و بیدگل، ۵۱ درصد از دانش آموزان این شهرستان را مشغول به تحصیل در رشته‌های فنی وحرفه‌ای دانست وگفت: این نمایشگاه به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی در دوره متوسطه دوم بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و نیاز‌های جامعه و آشناسازی آنان با رشته‌های تحصیلی و مشاغل راه اندازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


مرتضی جمشیدی افزود: این رویداد در قالب ۱۴ غرفه دستاورد‌های هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و در رشته‌های فتو گرافیک، خیاطی، معماری و حسابداری و کامپیوتررا روایت می‌کند.
این نمایشگاه تا فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در محل هنرستان امام خامنه‌ای برای بازدید دانش آموزان دایر است.

دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند