Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: استان‌هایی که به لحاظ مسائل مخابراتی عقب ماندگی بیشتری دارند در برنامه‌های توسعه‌ای در اولویت قرار می‌گیرند تا زیرساخت‌ها با سرعت بیشتری تامین شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مجید سلطانی در نشست خبری در ارتباط تصویری با اصحاب رسانه استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای توسعه مخابرات در استان چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: همه زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان در زمینه فیبر نوری به صورت هوایی است که باید زمینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 800 کیلومتر فیبر نوری در روستا‌های این استان باید کشیده شود که از اواخر دولت قبل آغاز شده است و فکر می‌کنیم تا خردادماه سال آینده به نتیجه برسد.
اقای سلطانی گفت: همزمان با این اقدامات، سایت‌ها در حال نصب و احداث است و تجهیزات راه اندازی می‌شود و درباره سایر استان‌هایی که به لحاظ توسعه مخابراتی عقب ماندگی دارند نیز در بودجه امسال مخابرات اولویت قائل شده ایم تا زیرساخت هایشان با سرعت بیشتری تشکیل شود.
وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات روز گذشته آقای فلاح جوشقانی رئیس پیشین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که انتقادات متعددی در بحث عملکرد شرکت مخابرات ایران مطرح کرده بود، گفت: به هرحال نظر‌هایی مطرح شده است و مردم ما در جریان همه مسائل هستند و هوشمندانه همه چیز را رصد می‌کنند و اتفاقات گذشته را هم می‌دانند.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: البته برخی از سخنان ایشان درست بود، اما ما اعتقاد داریم که برای برطرف شدن آسیب‌ها باید همکاری و همدلی باشد.
وی گفت: روابط عمومی شرکت مخابرات قطعا بیانیه مفصلی در پاسخ به این اظهارات خواهد داد تا مردم بتوانند بهتر قضاوت کنند و امیدواریم با نگاه‌های مثبت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه حل‌های خوبی مطرح و عملی شود.

کاهش سرقت کابل‌های مخابراتی
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به مشکلاتی که از بابت سرقت کابل‌های مخابراتی برای مردم و شرکت ایجاد شده است، گفت: با کنترل‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته میزان سرقت‌ها و خسارت‌های ناشی از آن کاهش یافته است.
آقای مجید سلطانی در نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای پیشگیری از سرقت کابل‌های مخابراتی و همچنین تعامل هر چه بیشتر با نیروی انتظامی برای برخورد قاطع‌تر با سارقان چه اقداماتی صورت گرفته است؟ افزود: در این خصوص هماهنگی‌هایی با مقامات نظامی و انتظامی صورت گرفته، اما کنترل این موضوع بسیار سخت است چرا که بیشتر در ساعاتی رخ می‌دهد که کنترل را سخت می‌کند.
وی گفت: البته ما اقداماتی پیشگیرانه‌ای برای نقاط حساس‌تر در نظر گرفته ایم و با سازمان‌های نظامی و انتظامی و دادستان‌ها هم هماهنگی‌هایی صورت گرفته است که با وجود این کنترل‌ها شاهد کاهش سرقت‌ها و خسارات ناشی از آن بوده ایم.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: البته وقوع اینگونه اتفاقات را باید طبیعی تلقی کرد و در سایر حوزه‌ها هم ما با سرقت مواجهیم و فکر می‌کنیم باید در محاسبات این خسارت‌ها دیده شود تا بتوانیم با ضریبی که تخصیص می‌دهیم سریع‌تر جایگزینی صورت گیرد تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای حرکت به سمت فناوری‌های جدید دارید؟ گفت: این موضوع الزامی برای اپراتورهاست و نه تنها نمی‌توانیم جلوی رشد فناوری در جهان را بگیریم بلکه باید خودمان متناسب با آن حرکت کنیم.
آقای سلطانی گفت: اکنون ساب سوئیچ از فناوری‌های جدید است که ما در مناطقی از کشور پیاده کرده ایم، اما باید در همه کشور پیاده شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: ما هم اکنون در برخی مراکز مخابراتی تهران با سوئیچ‌هایی مواجه هستیم که عمر سی ساله دارد و باید منابعی برای جایگزینی آن داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان محروم شبکه مخابراتی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران پاسخ به سوالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشور‌های همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگو‌های خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

وی همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی