Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، این تیم برای موفقیت در دیدار مقابل پرسپولیس نباید مرتکب اشتباه شود. - اخبار ورزشی -

عقیل کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: ما بازی سختی داریم و پرسپولیس بدون شک تیم بزرگی است که می‌خواهد در این بازی برنده از زمین بیرون بیاید، ولی ما میزبان هستیم و باید از این وضعیت به بهترین شکل استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه از لحاظ فنی و آمادگی بدنی در شرایط مطلوبی هستیم و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم.

مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی برابر پرسپولیس برای مس رفسنجان نتیجه راضی‌کننده‌ای‌ است، تصریح کرد: هر تیمی که وارد زمین مسابقه می‌شود برای برد بازی می‌کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ما باید مقابل پرسپولیس بدون اشتباه بازی کنیم، چون آنها بازیکنان خطرناک و بزرگی دارند و اگر اشتباه کنیم قطعاً ضربه خواهیم خورد.

علیزاده: اگر در خرید منشا کسی منش پهلوانی را رعایت نکرده باشد، آن آلومینیومی‌ها هستند/ باید در فوتبال ایران ریشه کنیم

 

وی در مورد اینکه چرا مس رفسنجان در سه بازی گذشته نتایج ضعیفی گرفته است، اظهار داشت: ما در فصل گذشته هم در ابتدای مسابقات چنین شرایطی داشتیم، ولی به مرور زمان نتایج خوبی گرفتیم و حتی این شانس را داشتیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم، ولی دو باخت بد موقع اجازه نداد سهمیه بگیریم. ما تیم خوبی داریم و مطمئناً در آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.

کعبی در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند مس رفسنجان هزینه زیادی انجام داده و فشارها از این بابت روی این تیم زیاد است، خاطر نشان کرد: تیم ما آنچنان هم هزینه نکرده است و اگر دقت کنید تمام تیم‌های لیگ برتر در حد خودشان هزینه کرده و بازیکن گرفته‌اند. ما هم با صلاحدید کادر فنی بازیکنان جدیدی گرفتیم و مطمئناً در هفته‌های بعد نتایج خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان مقابل پرسپولیس مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه