Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه ۲۵ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک دستگاه وانت مزدا و کشف کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: ماموران یگان امداد ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قائمیه-نورآباد" به یک دستگاه خودرو وانت مزدا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ ثوب پوشاک زنانه و ۸ حلقه تایر خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴ میلیارد برآورد کرده‌اند، گفت: یک متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دپو احشام قاچاق در گله دانی لو رفت

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۹۷ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در بازرسی از یک گله‌دانی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی فسا با اقدامات فنی و تخصصی از دپو احشام قاچاق در یک گله دانی واقع در اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۹۷ راس گوسفند قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص ۶ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ که در آن محل پارک و آماده بارگیری احشام بودند توقیف شد.

سرهنگ قسام با اشاره اینکه در این خصوص ۷ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف ۱۲ کیلو حشسش در خرم‌بید

فرمانده انتظامی خرم‌بید از کشف ۱۲ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر کریمی بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر با انجام اقدامات فنی و کنترل نامحسوس جاده‌های مواصلاتی، به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۲ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌بید عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۲۴ کیلو تریاک از وانت پیکان

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف ۲۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی داراب حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۲۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در قسمت مختلف وانت به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: این فرماندهی با تمام توان برای ایجاد امنیت پایدار مردم پای کار است و هرگونه تحرک قاچاقچیان و سوداگران مرگ را رصد می‌کند و نمی‌گذارد خواب خوش بر چشمان این افراد بنشیند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی ماموران انتظامی فرمانده انتظامی مراجع قضائی یک دستگاه مواد مخدر ۱۲ کیلو خرم بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه