Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال الهلال عربستان 2 آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 در ریاض میزبان پوهانگ استیلرز کره جنوبی است.

در همین رابطه کیم سرمربی پوهانگ استیلرز درباره این بازی، گفت: الهلال خط حمله قدرتمندی با حضور بازیکنی مثل گومیس دارد اما نقطه ضعف تیم سعودی در خط دفاع است و ما از این نقطه ضعف برای ضربه زدن به رقیب استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پالاسیوس در خط حمله کلید موفقیت ما مقابل الهلال است. ما تنها برای برد وارد زمین می شویم و می خواهیم با جام قهرمانی به کره برگردیم.

سین جو هو بازیکن پوهانگ استیلرز نیز درباره ضعف سعودی ها صبحت کرد و گفت: من سابقه بازی در لیگ ستارگان قطر را دارم. بازیکنان فوتبال در خاورمیانه خیلی زود عصبی می شوند. اگر بتوانم از این ضعف استفاده می کنم و بازیکنان الهلال را عصبانی کرده  تا بر بازی سیطره پیدا کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان پوهانگ استیلرز طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال توقف‌ناپذیر، 10 نفره به فینال حذفی رسید
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است