Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا حسینی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پنج هزار و ۱۰۱ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی ابتدای امسال در استان مرکزی وجود داشت درحالیکه تعداد این افراد در ابتدای مهرماه امسال به چهار هزار و ۴۷۳ نفر کاهش یافته‌است.

وی ادامه داد: شمار مقرری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی با معرفی این افراد به مراکز متقاضی کار، پایداری مشاغل، رونق تولید در صنایع در این مدت ۶۲۷ نفر کاهش یافته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی جمعیت زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در این استان را ۹۹۶ هزار و ۱۹۱ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد این افراد نسبت به ابتدای سال جاری ۲۴ هزار و ۲۶۹ نفر افزوده شده‌ است.

حسینی یادآورشد: ۹۷۱ هزار و ۹۲۲ نفر در استان مرکزی ابتدای سال جاری زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار داشتند.

وی گفت: هشت هزار و ۱۵۱ نفر امسال به تعداد مستمری بگیران اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی در استان مرکزی افزوده شد که پنج هزار نفر از مجموع این افراد مستمری بگیران اصلی سازمان بوده‌ است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: شمار بیمه‌شدگان خاص از جمله حرف و مشاغل، رانندگان، بافندگان، بیمه شدگان اختیاری و کارگران ساختمانی  سازمان تامین اجتماعی در این استان ۹۶ هزار و ۸۲۹ نفر است که تعداد این افراد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش یافته‌است.

۹۹۶ هزار و ۱۹۱ نفر از جمعیت استان مرکزی زیر پوشش اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی اراک استان مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی اراک استان مرکزی سازمان تامین اجتماعی اراک استان مرکزی تامین اجتماعی استان مرکزی سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • ماندگاری نیروی کار خراسان رضوی به کمتر از ۶ ماه رسید
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال