Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الاخباریه‌العین، اوپل، شرکتی آلمانی است که درحال آماده کردن و عرضه خودروی الکتریکی Rocks-e در ژانویه آینده است. شرکت اوپل می گوید:  این خودرو ۵۰۰کیلوگرم وزن دارد که طول آن ۲.۴۱ متر و عرض آن ۱.۳۹ متر است. همچنین این خودروی کوچک دو صندلی در جلوی خود و یک موتور الکتریکی با قدرت ۵کیلووات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پایه این خودرو ۷۹۹۰ یورو است.

سپر‌های جلو و عقب این خودروی کوچک تغییر پیدا کرده، همچنین چراغ‌های جلو و عقب آن با استفاده از طراحی "Vizor" که در جدیدترین مدل‌های شرکت اوپل دیده می‌شود، در بدنه خودرو استفاده شده‌اند.‌ این خودرو کوچک به دلیل جرم کم و حداکثر سرعت متوسط، در واقع یک دوچرخه چهارگانه است. یعنی کسانی که گواهینامه رانندگی وسایل نقلیه سنگین را ندارند و دارای گواهینامه وسایل نقلیه سبک هستند، می‌توانند از این خودرو برای رانندگی استفاده کنند. به عنوان مثال، افرادی که دارای گواهینامه رانندگی وسایل نقلیه سبک هستند، می‌توانند از سن ۱۵ سالگی در آلمان رانندگی کنند.








بیشتر بخوانید

اولین خودروی برقی سوبارو چگونه است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودرو ماشین سازی خودروسازی فناوری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس مراغه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پلیس آگاهی در اجرای این طرح خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و روآ و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی کردند و در این راستا نیز ۲ نفر سارق را  دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت دادند.

سرهنگ  فارسی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایل نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD