Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه امروز با صدور پیامی انتصاب مجدد «آیت الله محمود محمدی عراقی» از سوی رهبر معظم انقلاب را به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تبریک گفت.

در متن پیام استاندار کرمانشاه آمده است:

محضر ارزشمند و فاضل جناب مستطاب حضرت آیت الله محمود محمدی عراقی «دامت برکاته»

با سلام و احترام

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی که نشان از اعتماد معظم له و کارآمدی، لیاقت، توانمندی های سرشار و دارا بودن سوابق درخشان و ارزنده علمی، پژوهشی و مدیریتی در مسوولیت های مختلف است؛ صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی شک حضور موثر و ارزشمند آن عالم عامل، بصیر، انقلابی، مردمی و ولایتمدار، با دارا بودن تجارب و دستاوردهای سترگ و مجاهدت و نقش آفرینی عالمانه در عرصه فرهنگ؛ پشتوانه ای مستحکم برای تحقق گام دوم انقلاب در ورود به دومین چهلواره ی انقلاب اسلامی خواهد بود و آن نهاد با سیاستگذاری و برنامه ریزی در حوزه های مختلف فرهنگی، ضمن مصون سازی فرهنگ عمومی در برابر هجوم فرهنگی بیگانگان و دشمنان زمینه تسهیل و تسریع در مسیر پیشرفت و توسعه کشور با اتکا به فرهنگ سازی را فراهم خواهد کرد.

ضمن قدردانی از خدمات مسئولانه، صادقانه، خالصانه و مجاهدانه جنابعالی و همراهی و همدلی همیشگی در مسیر توسعه، سربلندی و شکوفایی استان کرمانشاه در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرزوی دوام توفیقات الهی امیدوارم در این جایگاه و مسئولیت خطیر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و سربلند باشید.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، متن کامل پیام یوسف نوری استاندار مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت عالمی نستوه، دانشمندی وارسته و معلمی متفکر و مجاهد است که در کسوت تعلیم و تربیت نقش بی‌بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و بی‌شک استاد شهید مطهری چهره تاثیرگذار و بهترین الگو برای جایگاه والای معلمی است.

معلمی افتخاری بزرگ و دارای شرافت و منزلت بالاست و معلمان طلایه‌داران عرصه تعلیم و بسترساز نجات انسان از ظلمات جهل هستند.

شالوده توسعه هر کشور به همت، تلاش و زحمات معلمان در مدارس شکل می‌گیرد و ارتقای مادی و معنوی جامعه بسته به پویایی و انگیزه معلمان است. از طرفی نظام جمهوری اسلامی نیز جایگاه ویژه‌ای برای معلمان و تعلیم و تربیت متصور است و امامین انقلاب همواره بر لزوم تکریم معلمان و تجلیل آنان تاکید کرده‌اند و رویکرد دولت سیزدهم نیز حفظ و پاسداشت شأن و عظمت جایگاه معلمان است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد مرتضی مطهری و شهدای گرانقدر سنگر تعلیم و تربیت؛ روز معلم را به تمامی اساتید، معلمان، فرهنگیان و زحمتکشان عرصه علم آموزی در کشور به‌ویژه معلمان شریف استان مازندران، دیار علویان تبریک عرض نموده، توفیق روزافزون آنان را در کنف عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم