Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@12:51:37 GMT

سال پرکار در انتظار والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۲۲۲۹

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در ارومیه برگزار خواهد شد

والیبال ایران در رده های سنی مختلف، سال پرکاری را در پیش خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) و کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) برنامه مسابقات سال 2022 شامل 17 رویداد والیبال سالنی است را اعلام کردند که برنامه زمان بندی این مسابقات سال پرکار به ویژه در قصل تابستان را برای والیبال ایران رقم خواهد زد و نمایندگان کشورمان در 13 مسابقه از 17 رویداد والیبال دنیا حضور پیدا می‌کنند و با رقبای خود پیکار خواهد کرد که هشت دوره از 13 رویداد مذکور در تابستان 1401 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، رقابت‌های سال 2022 برای والیبال ایران با مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به میزبانی تایلند از 11 الی 18 اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز خواهد شد و با شرکت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی 2022 (19 شهریور تا سوم مهرماه سال 1401) به پایان خواهد رسید.

قهرمانی مردان جهان 2022 در روسیه، لیگ ملت‌ها والیبال مردان و بازی‌های آسیایی چین سه رویداد مهم تیم ملی بزرگسالان ایران در سال آینده است.

همچنین مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از دیگر رویدادهای پیش روی والیبال ایران در دو گروه مردان و زنان است. این رقابت‌ها سال 2020 به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و قاره آسیا در سال 2022 دوباره شاهد از سرگیری این مسابقات خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران در سال 2022 میزبان دو رویداد والیبالی نیز هست که قهرمانی نوجوانان پسر آسیا به میزبانی اصفهان و قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در ارومیه برگزار خواهد شد. حضور شایسته در این مسابقات و کسب سهمیه جهانی از جمله اهداف والیبال ایران در سال 2022 است.

جام کنفدارسیون والیبال مردان و زنان آسیا و قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از دیگر رویدادهای پیش روی والیبال ایران در سال آینده است.

با توجه به درخواست کشورهای متعدد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان و زنان آسیا، در سال 2022 برای انتخاب تعدادی از تیم‌ها مسابقات زیر گروه لیگ ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد و تیم‌های ملی مردان و زنان ایران بدون حضور در این رقابت‌ها و بر اساس رده‌بندی آسیا در مرحله نهایی قهرمانی قاره کهن شرکت می‌کنند.

تقویم مسابقات والیبال سال 2022 به این شرح است (میزبان برخی رویدادها هنوز مشخص نشده است):

قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا: 11 تا 18 اردیبهشت‌ماه به میزبانی تایلند

قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا: 25 اردیبهشت‌ماه تا اول خردادماه (ایران – ارومیه)

لیگ ملت‌های والیبال زنان: 10 خردادماه تا 26 تیرماه

قهرمانی نوجوانان دختر آسیا: 16 تا 23 خردادماه به میزبانی تایلند

لیگ ملت‌های والیبال مردان: 20 خردادماه تا 2 مردادماه

قهرمانی نوجوانان پسر آسیا: 24 تا 31 مردادماه به میزبانی ایران در اصفهان

زیر گروه لیگ ملت‌ها: 5 تا 9 مردادماه

قهرمانی جوانان دختر آسیا: 13 تا 20 تیرماه به میزبانی چین

زیر گروه لیگ ملت‌های زنان آسیا: 3 تا 10 مردادماه به میزبانی هنگ‌کنگ

جام کنفدراسیون مردان آسیا: 16 تا 23 مردادماه

جام کنفدراسیون زنان آسیا: 30 مردادماه تا 6 شهریورماه به میزبانی فیلیپین

قهرمانی جوانان پسر آسیا: اول تا 8 شهریورماه به میزبانی بحرین

قهرمانی مردان جهان: 4 تا 20 شهریورماه به میزبانی روسیه

بازی‌های آسیایی: 19 شهریورماه تا 3 مهرماه به میزبانی چین

قهرمانی زنان جهان: اول تا 23 مهرماه به میزبانی مشترک لهستان و هلند

زیرگروه لیگ ملت‌های مردان آسیا: 10 تا 17 مهرماه به میزبانی قزاقستان

قهرمانی باشگاه‌های جهان (زنان و مردان): 14 تا 27 آذرماه

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! تیم ملی و دراگان اسکوچیچ روی میز تشریح / اختصاصی طرفداری گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! رئال مادرید در زمستان برای جذب ام باپه تلاش نمی کند روبرتو مانچینی: به جام جهانی خواهیم رفت و به قهرمانی در آن هم امیدوار هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی باشگاه قهرمانی نوجوانان والیبال ایران گروه لیگ ملت ها مردان آسیا زنان آسیا ایران در سال مردان و زنان لیگ ملت سال 2022 رقابت ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال

ایسنا/فارس متولی هندبال استان فارس از تایید سالن‌ها و هتل‌های شیرازی برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا توسط مسئول جهانی این رشته ورزشی خبر داد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: «بدر الذیاب» نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و «احمد ابوالیل» مدیر اجرایی کنفدراسیون هندبال آسیا در سفر به شیراز از وضعیت سالن‌های ورزشی و هتل‌های این شهر بازدید کردند.

رضا غلامشاهی افزود: برای برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در شیراز، چند هتل را در نظر داریم که هتل‌های ۵ ستاره برای تیم‌های سطح یک و سایر هتل‌ها برای تیم‌های سطح ۲ و ۳ در نظر گرفته‌ شده‌اند.

متولی هندبال فارس با بیان اینکه همگی هتل‌ها مورد تایید و رضایت مسئولان هندبال آسیا و جهان قرار گرفته‌اند، گفت: آن‌ها که پیش‌تر از امکانات شهر اصفهان بازدید کرده بودند، شیراز را از نظر برخورداری از هتل‌های باکیفیت، بالاتر از شهر اصفهان قرار دادند.

وی با تصریح اینکه سالن‌های دانشگاه آزاد اسلامی صدرا و شرکت عمران صدرا برای میزبانی از این رقابت‌ها در نظر گرفته شده‌اند، گفت: امیدواریم استاندار فارس و اداره ورزش استان دست به دست هم دهند تا هر چه زودتر شاهد تکمیل سالن ۶ هزارنفری شیراز باشیم و بتوانیم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

غلامشاهی در پایان گفت: با توجه به ابراز رضایت مسئولان هندبال آسیا و جهان، امیدواری زیادی وجود دارد که بتوانیم میزبانی شایسته‌ای را در شهر شیراز داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، دهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور در شیراز برگزار خواهد شد و تیم‌ هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با هند و عراق همگروه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟