Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@04:50:44 GMT

کاهش قيمت بليت هواپيما از اول آذر

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۲۲۹۲

خبرگزاری آریا- بر اساس اعلام شورای عالی هواپیمایی کشوری قیمت بلیت هواپیما از ابتدای آذر 1400 کاهش می یابد.
به گزارش خبرگزاری آریا از وزارت راه و شهرسازی، نشست شورای عالی هواپیمایی به منظور تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما پس از رفع محدودیت 60 درصدی ظرفیت پرواز با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس شورای عالی هواپیمایی کشوری مصوب کرد قیمت بلیت هواپیما از ابتدای آذر و همزمان با رفع محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در پرواز کاهش یابد.
محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه این نشست با اشاره به مصوبه جلسه گفت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در شورای عالی هواپیمایی و موضوعاتی نظیر رفع محدودیت 60 درصدی ظرفیت پذیرش پرواز و افزایش ظرفیت پرواز‌ها و با توجه به استدلال‌های مطرح شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری، نماینده شرکت‌های هواپیمایی و سایر اعضای شورا، توافق بر این شد که از اول آذر نرخ بلیت بلیط هواپیما با میزانی که متعاقبا اعلام خواهد شد، کاهش یابد.
گفتنی است در این نشست شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، علیرضا برخور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، رئیس هیات مدیره و دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی و سایر اعضای شورای عالی هواپیمایی کشوری نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بلیت هواپیما شورای عالی هواپیمایی هواپیمایی کشوری راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • گشتی در اقتصاد جهان | خوش‌بینی صندوق بین‌المللی پول به اقتصاد آسیا