Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@20:26:48 GMT

سفر مدیر منطقه‌ای یونیسف به ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۲۴۷۸

سفر مدیر منطقه‌ای یونیسف به ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «افشان خان» مدیر منطقه‌ای یونیسف در اروپا و آسیای مرکزی به منظور شرکت در همایش بین المللی «حضور کودکان معلول در آموزش عمومی» به ازبکستان  سفر می‌کند.

همایش مذکور با همکاری بنیاد بین المللی اجتماعی «Zamin»  و یونیسف برگزار می‌شود. این همایش برای روز جهانی حمایت از کودکان و هفتاد و پنجمین سالگرد یونیسف اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین سفر افشان خان به ازبکستان از زمان آغاز فعالیت در این سمت است.

وی در چارچوب این سفر با مقامات دولت ازبکستان در شهر «تاشکند» و جمهوری خودمختار «قره قلپاقستان» با هدف هماهنگی اقدامات در اجرای برنامه کشوری بین ازبکستان و یونیسف برای سال‌های 2021 و 2025 میلادی دیدارهایی انجام می‌دهد.

در این دیدارها بر ابعاد کلیدی حقوق کودکان در کشور مانند سیستم حمایت اجتماعی از مردم و حمایت کودکان، سلامتی مادر و کودکان، آموزش با کیفیت در مدارس، تاثیر تغییرات اقلیمی برای کودکان و جوانان و همچنین اقدامات لازم برای مقابله «کووید-19» توجه خاص خواهد شد.

مدیر منطقه‌ای یونیسف در اروپا و آسیای مرکزی همچنین با نمایندگان سازمان‌های جامعه مدنی از جمله نمایندگان سازمان‌های معلولین و همچنین کودکان، جوانان و خانواده آنها دیدار می‌کند.

نمایندگی یونیسف در ازبکستان در اول مارس سال 1994 میلادی در شهر «تاشکند» افتتاح شده است.

یونیسف فعالیت هایی را در بخش‌های بهداشتی، آموزشی، حمایت از مادر و کودکان، جلوگیری از آفات در ازبکستان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: یونیسف سازمان ملل تاشکند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: برنامه «نغمه معصومانه» پرشورترین تجمع دختران ۱۲ تا ۱۸ سال است که با شرکت حدود ۴۰۰ دختر نوجوان برگزار می‌شود.
هوشنگ نظری پور افزود: شرکت کنندگان در این برنامه حرکت خود را از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه از مسجد جواد الائمه (ع) همراه با سرود و مداحی آغاز می‌کنند و پس از گلباران مزار شهدای گمنام خوراسگان و اجرای دسته جمعی سرود، در برنامه «جان بابا» شرکت خواهند کرد.
مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سمیتئاتر آموزشی با موضوع دختران گفت: این برنامه با عنوان «دختر بابا» با همکاری معاونت امور بانوان استانداری اصفهان، روز ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در پردیس فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

نظری پور گفت: پدران و دختران شرکت کنندگان این رویداد هستند که با تماشای یک تئاتر اجتماعی ویژه، از سخنرانی دکتر حمید دوازده امامی، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس آموزش خانواده، با موضوع ارتباط پدران و دختران بهره‌مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: دانشگاهیان در یک شبکه ضدظلم، برای مبارزه با جنایات رژیم صهیونیستی دست در دست هم دهند
  • برپایی جشنی با حضور ۴۰۰ دختر نوجوان اصفهانی
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود