Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:49:05 GMT

درگیری ۸ شرور ۲ رهگذر را مجروح کرد/ دستگیری اشرار

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۲۵۰۳

درگیری ۸ شرور ۲ رهگذر را مجروح کرد/ دستگیری اشرار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع تیراندازی با سلاح ساچمه زنی در درگیری ۸ شرور و مجروح شدن ۲ شهروند رهگذر از ناحیه کمر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به دلیل اختلاف بین ۲ گروه خلافکار می‌باشد و نفرات بعد از تیراندازی بلافاصله با دو خودروی پراید و پژو ۲۰۶ فاقد پلاک از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع مأموران کلانتری ۱۱۹ با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت این افراد را شناسایی کردند و این اطلاعات را در اختیار تمامی واحدهای گشت در تهران قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان یکی متهم را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند که در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله ور شده که توسط مأموران مهار و دستگیر گردید و نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی صراحتاً به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

کد خبر 5353480 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس پیشگیری پایتخت دستگیری سارق اراذل و اوباش شهرداری تهران زلزله شورای شهر تهران مسعود فیاضی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کیفیت هوای تهران آلاینده ها مهدی چمران سازمان محیط زیست خانواده پیش بینی وضعیت هوا ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد