Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته از ۳۱۶ آزمایش مولکولی ۹۶ بیمار جدید و از ۶۴۴ تست سریع ۹۶ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ مورد از بیرجند، ۵ مورد از خوسف، ۴ مورد از درمیان، ۱۱ مورد از زیرکوه، ۳ مورد از سرایان، ۳ مورد از سربیشه، ۱۸ مورد از طبس، ۸ مورد از فردوس، ۱۱ مورد از قاین و ۳ مورد از نهبندان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی زاده ادامه داد: در حال حاضر ۲۲۳ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۰۱ نفر کرونا مثبتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این تعداد ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

مهدی زاده افزود: خوشبختانه در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت در استان ثبت نشد و تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا همان هزار و ۲۱۴ نفر است.

وی گفت: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۵۲۳ هزار و ۶۵۴ نفر واکسن نوبت اول، ۴۱۳ هزار و ۳۱۸ نفر واکسن نوبت دوم و ۲ هزار و ۲۸۷ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کووید 19 ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه پیکوه از توابع طبس با ۲۱ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است. 

او افزود: بعد از آن ایستگاه ابراهیمی ۱۴ میلی متر، قدمگاه و کهنو ۱۲ میلی متر، چاهداشی ۱۰ میلی متر، النگ ۸ میلی متر، حسین آباد و بغداده ۷ میلی متر، جنوب شهر بیرجند ۶ میلی متر، چاه دراز و حیدرآباد ۵ میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی بیان کرد: برای امروز و فردا با توجه به تضعیف سامانه بارشی گاهی افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و بارش را به شکل پراکنده در استان می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند