Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس ـ اراک؛ رضا عبدلی کشتی‌گیر قهرمان و پرافتخار استان مرکزی است که از 15 سالگی ورزش کشتی را آغاز کرد و در سطح جهان افتخارات بسیاری را برای کشورمان به ارمغان آورد.

وی در جوانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، یک دوره قهرمان بزرگسالان کشور شد و 4 دوره به مقام قهرمانی پیشکسوتان جهان دست پیدا کرد و یک دوره نیز در مرحله فینال از رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی امتناع کرد و یک دوره نیز در رقابت‌های قهرمانی کارگران جهان به عنوان قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدلی که از کارگران زحمتکش شرکت هپکو بوده و اخیرا به بازنشستگی نائل آمده، در باشگاه جهان پهلوان تختی به ورزش کشتی ادامه داد و ورزش را انگیزه‌ای برای درس خواندن و موفقیت در کار دانست.

این ورزشکار پرافتخار اراکی که امسال به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف امکان حضور در مسابقات جهانی پیشکسوتان را از دست داد، در دوره قبل این رقابت‌ها که در کشور بلغارستان برگزار شد در مرحله فینال از رویارویی با حریف رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

 

وی به خبرنگار خبرگزاری فارس در اراک گفت: به عنوان یک ایرانی حامی مظلوم، در مسابقات قهرمانی کشتی پیشکسوتان جهان از رقابت با نماینده رژیم جعلی صهیونیست امتناع کردم، چرا که رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسم.

رضا عبدلی افزود: ورزش کشتی، یک ورزش پهلوانی است و مرام پهلوانان حمایت از مظلومان است و من به عنوان یک پهلوان در حمایت از ملت مظلوم و رنج‌دیده فلسطین در رقابت‌های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان که در کشور بلغارستان برگزار شد، در مرحله فینال حاضر به رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیسم نشدم.

 نماینده وزن ۸۸ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی بلغارستان افزود: مقام معظم رهبری همواره بر حمایت از مظلومان جهان تاکید دارد و ورزشکاران با اقتدا به ایشان در حمایت از مظلومان و مردم مظلوم فلسطین رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و از رویارویی با نمایندگان این رژیم کودک‌کش خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ورزش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا/ رئال مادرید قهرمان لالیگا شد + فیلم
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس