Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاومت مدیر سابق پرسپولیس در خصوص فاش کردن اتفاقات پشت پرده در دوران مدیریتی‌اش در این باشگاه به یک بازی تکراری و خسته کننده تبدیل شده است.

خبرگزاری میزان - رئیس هیئت مدیره سابق باشگاه پرسپولیس پس از خروج از مجموعه مدیریتی سرخپوشان پایتخت بارها موضوع مناظره با سرمربی و مدیران وقت این باشگاه را مطرح کرده، اما تاکنون با وجود درخواست‌های مکرر رسانه‌های گروهی از اظهارنظر در این ارتباط خودداری کرده و مدعی شده تا مادامی که طرفین حاضر به انجام مناظره نباشند، هیچ صحبتی در این خصوص نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از منتقدان این رفتار رسول‌پناه را نوعی بازی رسانه‌ای قلمداد می‌کنند چون با این حربه وی همچنان نامش به عنوان چهره‌ه خبرساز ورزشی همچنان مطرح می‌شود، در حالی که اگر روال طبیعی طی شود، دیگر کسی از او یاد نمی‌کند، اما با تاکتیک آمادگی همیشگی برای مناظره، رسانه‌ها همچنان او را در زمره افراد خبرساز قرار می‌دهند.

اما به نظر می‌آید تداوم این بازی رسانه‌ای از سوی مهدی رسول‌پناه نتیجه معکوس برای وی در بر داشته باشد، مقاومت مدیر سابق در خصوص فاش کردن اتفاقات پشت پرده در دوران مدیریتی‌اش در باشگاه پرسپولیس به یک بازی تکراری و خسته کننده تبدیل شده، به همین دلیل دیگر کسی خط و نشان‌های رسول پناه را زیاد جدی نمی‌گیرد، حتی هواداران باشگاه‌های رقیب که با سرخپوشان کری خوانی بسیار سنگینی دارند.

رسول پناه اگر در صدد اصلاح شرایط موجود در ساختار مدیریتی پرسپولیس بود، پس از آنکه متوجه شد گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس تمایلی به انجام مناظره با وی ندارند، شخصاً مطالب خود را بازگو می‌کرد تا جامعه در جریان اتفاقات پشت پرده حاکم در فوتبال قرار گیرند، اما خودداری همیشگی وی از اظهارنظر درباره آنچه باعث کنار رفتنش از پرسپولیس شد نشان می‌دهد وی به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این ماجراست.

او با شناخت از لایه‌های هواداری باشگاه، روزی موقعیت حساس کنونی پرسپولیس را بهانه می‌کند و روز دیگر شروط خود برای انجام مناظره را مطرح می‌کند؛ شروطی که عملاً قابل تحقق نیست، اما با این تاکتیک همچنان خود را روی بورس نگه می‌دارد تا شاید به این ترتیب بتواند شانس خود برای بازگشت به این مجموعه را زنده نگه دارد.

فرضیه بازی روانی رسول پناه در این فقره وقتی جدی‌تر می‌شود، که کاشف به عمل می‌آید وزیر سابق ورزش و جوانان به وی توصیه می‌کند هیچ اظهارنظری در این خصوص نداشته باشد، در حالی که اگر وی اعتقاد به اصلاح امور داشت هیچ توصیه و پادرمیانی وزیر و وکیلی را در این ماجرا نمی‌پذیرفت و برای تنویر افکارعمومی حقایق را بیان می‌کرد.

اما سیر رفتار رئیس پیشین هیئت مدیره سرخپوشان پایتخت نشان می‌دهد، موضوع مناظره صرفاً کاربرد رسانه‌ای و تبلیغاتی دارد تا نام آقای رئیس پیشین همچنان در محافل خبری زنده بماند. بازی رسانه‌ای و سناریوی تبلیغاتی رسول پناه وقتی جدی‌تر از هر زمانی می‌شود که او پیش از قطعی شدن حضورش در یک برنامه تلویزیونی خبر را از طریق روابط خود در اختیار برخی رسانه‌ها قرار می‌دهد تا موج تبلیغاتی وسیعی در این خصوص به راه بیفتد تا همه درباره رسول پناه و حرف‌های جنجالی او صحبت کنند در حالی که رسول پناه خود بهتر از هر کسی می‌داند هیچ خبری از مصاحبه تلویزیونی و حرف‌های جنجالی نیست!

بیشتر بخوانید: جاسوس تیم ملی فوتبال کیست؟

انتهای پیام/

برچسب ها: رسول پناه پرسپولیس رسانه مدیرعامل پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسول پناه پرسپولیس رسانه مدیرعامل پرسپولیس بازی رسانه ای رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد