Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری عصر امروز در نشست خبری با موضوع ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به مناسبت هفته کتاب ضمن تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: باید مفهوم عشق را در منازل جاری کنیم و زندگی انبیای الهی برایمان الگو باشد که اگر کانون خانواده‌های دینی و اسلامی باشد در همه حال شاهد امنیت و آرامش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اینکه ترویج فرهنگ قدرشناسی خوب است اما گاهی متاسفانه شاهد کوچک‌بینی هستیم گفت: باید به مفاهیم ارزشی توجه کنیم و حتما نیاز است تغییر نگرش نسبت به بچه های انقلاب داشته باشیم و درگیر حزب و جناح نشویم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه اگر همدان در حوزه دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرفی برای گفتن دارد، به خاطر تلاش‌های بزرگان این استان است افزود: سال گذشته صد عنوان کتاب و امسال قریب به ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس چاپ شده است اما باز هم در ابتدای کار هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما با این اقدامات کار انقلابی انجام ندادیم و کار انقلابی توسط شهید سلیمانی انجام شد که آن پایه‌ریزی و تشکیل انقلاب بود گفت: باید به دنبال برنامه‌هایی نظیر مردمی کردن برنامه‌ها باشیم، ضمن اینکه کادرسازی در حوزه ادبیات نیز باید مورد توجه باشد.

ظفری با اشاره به اینکه آقای حسام و خانم ضرابی در حوزه نویسندگی مرجع هستند و باید از ظرفیت‌های آنها استفاده کرد و به نسل جوان اجازه داد تا آنها نیز ورود کنند عنوان کرد: در توسعه ساختارها باید به سمتی برویم که مثلا در حوزه خبر، خبرگزاری حوزه دفاع مقدس باشد.

وی با تاکید به اینکه باید تشکیل انجمن خبرنگاران انقلابی مورد توجه باشد و بانک اطلاعاتی شکل گیرد یاد آور شد: تشکیل انجمن باید در همه موضوعات حائز اهمیت باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه باید به موضوعات فرهنگی نگاه ویژه‌ای شود گفت: تاریخ جنگ استان همدان با مدیریت آقای حسام، یکی از نویسندگان برجسته استان در حوزه دفاع مقدس در حال تدوین است.

وی با اشاره به اینکه قریب به یک سال است که در این حوزه کار انجام می‌شود و در صورت تهیه آن کاری مستثنی در کشور  خواهد بود گفت: دانشنامه حوزه دفاع مقدس نیز در حال تدوین است.

ظفری با اشاره به اینکه سال گذشته هشت عنوان کتاب تاریخ شفاهی منتشر شد افزود: در غنی سازی محتوای دروس تعلیم و تربیت، نشست‌هایی با مسوولان آموزش و پرورش تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدای قبلی استان همدان چنان خوب برگزار شد که توقعی در همدان ایجاد کرده و خیلی از استان‌ها از این برنامه‌ها الگو می‌گیرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به برگزاری دیگر کنگره شهدای استان گفت: باید نگاه دقیق و تحول گرا در کنگره پیدا کنیم که باید رسانه‌ها مطالبه گری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دو سالی است شورای هماهنگی روحانیت شکل گرفته تا در حوزه روحانیت کار شود گفت: باید کانون خبرنگاران انقلابی و
کانون هنرمندان راه‌اندازی شود که به عنوان نمونه به دنبال راه‌اندازی کانون نویسندگان انقلابی هستیم.

ظفری با اشاره به نیاز به نشست‌های آموزشی با خبرنگاران تا خبرهایی که در آینده نیاز است آموزش داده شود خاطرنشان کرد: باید اتفاقات آینده در ذهن خبرنگار باشد تا با جامعه برخورد کندو امروز نباید خبرنگار عادی داشته باشیم.

وی با تاکید به اینکه تمام تلاش ما معرفی اندیشه شهید سلیمانی باشد و راهبردهای اندیشه ایشان گفت: باید نگاه انقلابی و نگاه اثرپذیری بررسی شود و الگو قرار گیرد.

 انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: تاریخ جنگ همدان دانشنامه دفاع مقدس نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان حوزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود