Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@06:26:09 GMT

قیمت پراید همه را شوکه کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۰۱۶

قیمت پراید همه را شوکه کرد

در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید. مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که در بازار امروز خودرو (۲۵آبان ماه) پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ و پراید ۱۵۱ پلاس ۹۹ به ترتیب ۱۷۴ و ۱۷۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. همچنین قیمت پراید ۱۱۱ SE مدل ۹۹ به ۱۶۴ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید ۱۳۲ SE مدل ۹۸ در رنج ۱۳۹میلیون تومان ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس نیز تغییری نکرده است. قیمت پراید SE ۱۵۱ مدل ۹۹، حوالی ۱۶۴ میلیون اعلام شده است و پراید ۱۳۱ SE مدل ۹۹ در رنج ۱۴۵میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

پراید ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۸۱،۰۰۰،۰۰۰

پراید ۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ صفر ۱۷۶،۰۰۰،۰۰۰

پراید SE ۱۵۱، ۱۴۰۰ صفر ۱۷۴،۰۰۰،۰۰۰

پراید SE ۱۵۱، ۱۳۹۹ صفر ۱۶۶،۰۰۰،۰۰۰

پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۸ صفر ۱۳۹،۰۰۰،۰۰۰

پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۴۵،۰۰۰،۰۰۰

پراید ۱۱۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۶۴،۰۰۰،۰۰۰

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جدول خودرو قیمت گذاری قیمت پراید پراید SE ۱۵۱ قیمت پراید ۱۳۹۹ صفر ۰۰۰ ۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است

توحش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به حدی رسیده است که دیگر تل آویو در مجامع بین المللی آبرویی ندارد و تمامی کشور‌ها اگر این رژیم را محکوم نمی‌کنند، دستکم دیگر خبری از حمایت از اسراییل به مانند روز‌های نخست پس از حملات هفتم اکتبر نیست. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه چین امروز (دوشنبه) کشف گور‌های دسته جمعی در غزه را محکوم کرد. 

بر این اساس، لین جیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در این باره به خبرنگاران گفت: پکن عمیقا از وقوع فجایع رخ داده در بیمارستان الشفا و کشف گور‌های جمعی شوکه شده و این موضوع را محکوم می‌کند. 

وی در ادامه به اشاره به بیش از ۲۰۰ روز قساوت صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در غزه، خاطر نشان کرد: بخش وسیعی از نوار غزه اکنون زیرآوار مانده و بیش از یک میلیون غیرنظامی در این باریکه با ناامیدی در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند. 

سخنگوی وزارت خارجه چین تصریح کرد: این واقعیت که چنین فجایعی در قرن ۲۱ رخ می‌دهد ظلم به وجدان اخلاقی بشریت است و اساسی‌ترین جنبه عدالت بین المللی را زیرپا می‌گذارد. 

لین جیان در پایان با اشاره به قطعنامه شورای امنیت و درخواست‌های بین المللی برای پایان منازعه در غزه، تاکید کرد: اصلی‌ترین ضرورت فعلی استقرار آتش بس در این باریکه در اسرع وقت است. این موضوع در حال اولویت اصلی چین درباره جنگ غزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است
  • خداحافظی شوکه کننده سلنا گومز با ۴۲۹ میلیون کاربر
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • وقتی زمین پراید را وسط خیابان شلوغ بلعید | تصویر
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • عکس | بلعیده شدن پراید در خیابان پس از فرونشست زمین
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)