Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-09@02:03:39 GMT

جاسوس بازی به تیم ملی هم سرایت کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۰۶۴

طی ساعات اخیر صحبت هایی در مورد لو رفتن ترکیب تیم ملی مطرح شده است...

در حالی که کمتر از سه ساعت به بازی امشب تیم ملی مقابل سوریه باقی مانده است اما در فضای مجازی صحبت هایی در مورد تغییرات ترکیب تیم ملی در بازی امروز منتشر شده است.

به گزارش طرفداری، منابع خبری مختلف از امروز صبح و حتی در روز های گذشته صحبت هایی را در مورد حضور امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی و نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند مطرح کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این صحبت ها حدس و گمان رسانه هاست که به عملکرد بیرانوند در بازی قبلی بر می گردد اما از ظهر امروز شایعه شده ترکیب تیم ملی لو رفته و برخی منابع به صورت قطعی از حضور امیر عابدزاده در بازی امروز خبر می دهند. البته هنوز معلوم نیست این اتفاق رخ بدهد یا نه، اما اگر ترکیب تیم ملی لو رفته باشد باید این موضوع را جدی گرفت.

برای این اتفاق دو احتمال وجود دارد یا یکی از ملی پوشان این اخبار را در مورد ترکیب تیم ملی لو می دهد چرا که ترکیب یک تیم باشگاهی چند ماهی در کانال های تلگرامی که با سایت های شرط بندی همکاری می کنند، 24 ساعت زود تر منتشر می شد و احتمال دیگر هم این است که آدم های اطراف تیم ملی که به لطف رییس جدید فدراسیون، تعداد آن ها افزایش یافته است، فضای اطراف تیم را آلوده کرده باشند و در صورت فهمیدن ترکیب، نفرات فیکس را لو می دهند.

شاید به ظاهر موضوع، خیلی ساده باشد اما حضور افرادی که حفاظت گفتار ندارند و نمی توانند اخبار فنی تیم را محفوظ نگه دارند، کنار تیم ملی خطرناک است و عواقب این خطر در بازی های بزرگ و روز های حساس خودش را نشان می دهد.

اگر چنین احتمالی درست باشد توقع می رود با این قضیه برخورد شود تا در بازی های بزرگ این اتفاق برای تیم ملی دردسر ساز نشود.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! تیم ملی و دراگان اسکوچیچ روی میز تشریح / اختصاصی طرفداری گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! رئال مادرید در زمستان برای جذب ام باپه تلاش نمی کند روبرتو مانچینی: به جام جهانی خواهیم رفت و به قهرمانی در آن هم امیدوار هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترکیب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت

یانگ می‌گوید سبک بازی تیم تحت نظر مورینیو با فلسفه‌ سنتی منچستریونایتد همخوانی نداشته است؛ احساسی که بسیاری از هواداران و کارشناسان در طول دوران حضور او در این تیم، با آن موافق بودند. 

اشلی یانگ، بازیکن سابق منچستریونایتد، به تازگی در مورد تجربیات خود زیر نظر مربی ژوزه مورینیو صحبت کرده است. او دوران مورینیو در این باشگاه را «ناامید کننده» توصیف کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، یانگ که مهمان برنامه‌ Monday Night Football شبکه اسکای اسپورت بود، در مورد دوران حضور مورینیو در اولدترافورد (از تابستان ۲۰۱۶ تا دسامبر ۲۰۱۸) صحبت کرد. او اعتراف کرد که با وجود خوشحالی اولیه از آمدن مورینیو، عملکرد تیم در زمین با انتظارات، به خصوص در زمینه‌ سبک بازی مد نظر این مربی پرتغالی، فاصله داشت.

یانگ در این باره گفت:

فکر می‌کنم همه از آمدن ژوزه خیلی هیجان‌زده بودند. با دیدن کارنامه‌ او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، به نظر می‌رسید این انتصابی است که می‌بایست سال‌ها زودتر انجام می‌شد. اما باید بگویم که نتایج نهایی کمی ناامیدکننده بود. از روزهای حضور در چلسی با سبک بازی مورینیو آشنا بودیم، بعد او به رئال مادرید رفت و سپس برگشته بود. ما می‌دیدیم که او چه نوع فوتبالی ارائه می‌کند. به نظر من، این سبکی نبود که با فلسفه‌ منچستریونایتد همخوانی داشته باشد.

وقتی از یانگ پرسیده شد که آیا بازیکنان در مورد تاکتیک‌های مورینیو با هم صحبت می‌کردند، او پاسخ داد:

بله، قطعا. بازیکنان همیشه با هم حرف می‌زنند. حتی با وجود این صحبت‌ها، ما به عنوان بازیکن می‌توانستیم مسئولیت بیشتری برعهده بگیریم. به عقیده من، حواشی زیادی اطراف باشگاه وجود داشت و گاهی اوقات شرایط به گونه‌ای بود که بازیکنانی که زیر نظر رییس (سر الکس فرگوسن) به تیم آمده بودند، یا باید خود را وفق می‌دادند یا کنار می‌رفتند. دوره سختی بود و من فکر نمی‌کنم بازیکنان تمام تلاش خود را در آن دوران به کار می‌گرفتند.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • انتقاد ونگر از انریکه: 45 دقیقه طول کشید درست بازی کنید!
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • مانوئل نویر: از رئال مادرید نمی‌ترسم
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • صحبت‌های آتشین هاشمی نسب در میکسدزون
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!