Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبنان شکست خورد.

مصاف حریفان ایران در انتخابی جام جهانی 2022 با پیروزی امارات مقابل لبنان به پایان رسید تا همه چیز به سود شاگردان اسکوچیچ و تیم ملی کره جنوبی رقم بخورد.

به گزارش طرفداری، در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 در منطقه آسیا و از گروه A تیم های لبنان و امارات به مصاف هم رفتند که اماراتی ها با یک گل به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این بازی را علی مبخوت از روی نقطه پنالتی در دقیقه 85 به ثمر رساند. لبنان با این باخت در امتیاز 5 و به رده چهارم سقوط کرد. امارات هم با این برد 6 امتیازی شد و به رده سوم گروه صعود کرد.

در این گروه لبنان در صورت پیروزی 8 امتیازی می شد و می توانست تا حدودی تیم های ایران و کره را تحت فشار قرار دهد اما این اتفاق رخ نداد و این تیم باخت تا همه چیز به سود شاگردان اسکوچیچ و کره ای ها رقم بخورد. در این گروه ایران با 13 امتیاز صدرنشین است و کره جنوبی با 11 امتیاز مکان دوم را در اختیار دارد. ایران امشب از ساعت 19:30 به مصاف سوریه خواهد رفت.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! تیم ملی و دراگان اسکوچیچ روی میز تشریح / اختصاصی طرفداری گمشده در کوه یا فراری از کشور | شکایت هلال احمر از بدهکار بزرگ؟! رئال مادرید در زمستان برای جذب ام باپه تلاش نمی کند روبرتو مانچینی: به جام جهانی خواهیم رفت و به قهرمانی در آن هم امیدوار هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت

جدال دو تیم الوحده و الامارات در هفته بیست و یکم لیگ امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت.

نوراللهی ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.

الوحده در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده تا سرمربی کروات تیم در آستانه اخراج باشد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی