Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان قزوین گفت: باید خیلی مواظبت کنیم که این همایش نگاه سطحی و شعاری به شخصیت فرمانده بزرگ جهان اسلام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نداشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار سرتیپ پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی عصر امروز در دیدار با دبیران اجرایی و علمی همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده که عصر امروز در دفتر فرماندهی سپاه صاحب‌الأمر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: باید خیلی مواظبت کنیم که این همایش نگاه سطحی و شعاری به شخصیت فرمانده بزرگ جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه «باید پرقدرت و اثرگذار برای حاج قاسم سلیمانی کار کنیم» گفت: 500 صفحه از اظهارنظرها، آرا و اندیشه‌های شخصیت‌های داخلی، ملی و بین‌المللی از جمله مراجع عظام، فرماندهان نظامی همرزم شهید سلیمانی، استادان دانشگاه و مسئولان وزارت خارجه را درباره شخصیت شهید سلیمانی جمع‌آوری کردیم که البته صحبت‌های محرمانه هم نیست و در رسانه‌ها منتشر شده است.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: خیلی از افراد اعتقاد دارند شخصیت مشهور و جهانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شده چنین نظراتی درباره شخصیت شهید سلیمانی داده شود؛ در حالی که تطبیق آرای و نظرات شخصیت‌های یادشده با کلام معظم رهبری درباره حاج قاسم ما را به کلیدواژه پرتکرار و پرمعنایی می‌رسد که نشان‌دهنده وجه عمیق و بزرگ شخصیت این شهید بزرگوار است.

وی ادامه داد: با استفاده از کلیدواژه‌های مشترک در بیانات رهبری و شخصیت‌های ملی و جهانی به یک دسته‌بندی کلی در مورد ابعاد شخصیتی و انقلابی حاج قاسم سلیمانی رسیدیم که این دسته‌بندی را تحت عنوان «طرح اندیشه کلی حاج قاسم» در اختیار بنیاد حاج قاسم و ستاد کل نیروهای مسلح قرار دادیم.

عقلانیت شهید سلیمانی نباید برای نسل‌های آینده مجهول بماند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر اینکه باید جلوی زیادی احساسی صحبت کردن درباره شخصیت حاج قاسم سلیمانی گرفته شود، گفت: نباید میزان عاطفه ما نسبت به حاج قاسم باعث شود که عقلانیت شهید سلیمانی پنهان شده و برای نسل‌های آینده مجهول باقی بماند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به طرح مکتب حاج قاسم از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: در دومین همایش مقاومت و جهان آینده جا دارد به سلوک فردی حاج قاسم سلیمانی پرداخته شود و اینکه چطور سردار سلیمانی در نشست و برخاست خود با اشخاص مردمی، سیاست‌مداران و فرماندهان بزرگ آنها را جذب خود می‌کند و حتی شیوه خاصی در هدیه دادن دارد و انگشتر حاج قاسم به یک نماد برای مقاومت بدل شده است.

وی ادامه داد: حاج قاسم در نامه‌نگاری با نزدیکان خود ضمن اینکه بحث‌های عاطفی را مطرح می‌کند، مبانی اعتقادی و جهادی خود را هم درست توضیح می‌دهد و در کنار اینکه پدری مهربان است، نقش اعتقادی خود را فراموش نمی‌کند.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه حاج قاسم بیشتر از خانواده‌اش در کنار مردم ستمدیده و مظلوم زندگی کرد، یادآور شد: این روحیه حاج قاسم یکی از حلقه‌های مفقوده امروز تعامل مردم و مدیران است که باید در چنین همایش‌های تبلیغ و ترویج شود.

زندگی‌نامه کامل "شهید سلیمانی" منتشر می‌شودقالیباف: مسئولان منش و مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه کار قرار دهندنوجوانان فعال عرصه دیجیتال برای گسترش منش فکری شهید سلیمانی پای کار آمدند

دبیرخانه دائمی همایش مقاومت و جهان آینده در قزوین شکل بگیرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) قزوین هم در این دیدار با بیان اینکه ظهور جبهه مقاومت سبب چرخش و جابه‌جایی تاریخی قدرت در منطقه شده است، گفت: با توجه به وجه بین‌المللی دانشگاه امام‌ خمینی(ره) قزوین وظیفه خود می‌دانیم که به موضوع مقاومت و جبهه مقاومت بپردازیم و نقش آن را در احیای تمدن نوین اسلامی بیان کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصور زارعی اضافه کرد: بنا داریم که در این رویداد فرهنگی ابعاد اجتماعی و جریان‌ساز جریان مقاومت را تبیین و ترویج کنیم و در کنار آن جهت علمی همایش را در زمینه تبیین آکادمیک و روشمند گفتمان مقاومت تقویت کنیم.

وی با اشاره به آسیب‌های احتمالی پیش روی این همایش گفت: با توجه به اینکه این همایش همزمان با بسیاری از نشست‌ها و همایش‌ها با موضوع محور مقاومت و حاج قاسم در سراسر کشور برگزار می‌شود، بنابراین باید تلاش کنیم که یک جریان رسانه‌ای پویا و قوی حول این همایش شکل بگیرد تا صدای همایش در میان همایش‌های مشابه گم نشود. بنابراین باید در کنار رسانه‌های بومی و محلی درون استان باید از رسانه‌های ملی و سراسری هم بهره بگیریم.

زارعی ادامه داد: همچنین باید دبیرخانه دائمی برگزاری همایش مقاومت و جهان آینده باید در قزوین شکل بگیرد تا بتوانیم این همایش را هر سال همزمان با مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار کنیم و این موضوع را به یک ظرفیت فرهنگی همیشگی برای کشور و منطقه تبدیل کنیم. البته نباید این همایش به یک برنامه مناسبتی تقلیل یابد و باید مواظب این آسیب هم بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی استانداری قزوین شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی استانداری قزوین شهید مقاومت و جهان آینده حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی رفیعی آتانی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه