Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@13:52:37 GMT

رضا فیاضی راهی بیمارستان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۶۱۶

رضا فیاضی راهی بیمارستان شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از موسسه هنرمندان پیشکسوت، رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان پیشکسوت صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ آبان به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان مرکزی کیش بستری شد.

فیاضی از هفته پیش در منزل تحت درمان بود اما صبح امروز برای مراقبت بیشتر به بیمارستان کیش منتقل شد.

رضا فیاضی درباره حال عمومی خوب خود داد و گفت: حال عمومی‌ام خوب است و ریه‌هایم درگیری کمی دارد و فعلاً نیازی به بستری در آی سی یو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا فیاضی بازیگر، نویسنده، صداپیشه، کارگردان ایرانی متولد ۱۳۳۲ در اهواز است و چندین مجموعه شعر به چاپ رسانده است. او در سال ۱۳۵۵ در سریال «گلباران» به کارگردانی رضا بابک به ایفای نقش پرداخت. سپس در فیلم «چریکه تارا» حضور پیدا کرد و در کنار بازیگری مدیریت صحنه را نیز عهده دار شد.

فیاض پس از آن به فعالیت در زمینه‌های مختلف هنری از جمله نویسندگی، نمایش عروسکی و کارهای رادیویی پرداخت و در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان مجری حضور پیدا کرد.

کد خبر 637986 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال رضا فیاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • حضور هواداران در تمرین استقلال و تشویق چند پیشکسوت
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد